یک عضو شورای شهر تهران از شهردار خواست حقوق مسئولان شهرداری منطقه 9 را به خاطر معطل شدن مردم در ترافیک کسر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اقبال شاکری در جلسه علنی امروز شورای شهر درباره مشکلات پیش آمده در روز گذشته در زیرگذر آزادی گفت: دیروز شاهد بوده‌ایم که شهروندان ساعت‌های زیادی را به دلیل بی‌برنامگی مسئولان منطقه در ترافیک بوده‌اند که باید مسئولان منطقه از مردم عذرخواهی کنند.

این استاد عمران گفت: پروژه‌های شهری با زندگی مردم سر و کار دارند و مسئولان مناطق باید دقت کنند در اجرای هر پروژه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیحی را قبل از اجرای آن داشته باشند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر توضیح داد: حدود 3 درصد از بودجه کل شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغاتی هزینه می‌شود و انتظار می‌رود که مسئولان منطقه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح انجام دهند.

شاکری در پایان سخنانش، خواسته عجیبی را مطرح کرد: با توجه به بی‌برنامگی و بی‌تدبیری مسئولان منطقه باید حقوق این افراد که باعث به وجود آوردن این ترافیک شده‌اند کسر شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    5 0
    موافقم
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    26 1
    صد در صد موافقم كه ايگونه مسئول ها تنبيه شوند
  • کیومرث A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    23 1
    کجاش عجیب بود؟ هرکس کم‌کاری کند، باید جریمه شود. هرکس که می‌خواهد باشد. به نظر من همه کارمندای شهرداری در تمام مناطق تهران باید جریمه شوند. این همه چاله‌چوله؟ مگه عصر دایناسورهاست؟ عصر حجره؟ یه کم به فکر آبروی ایران باشید اگه فکر کردم نیستید. توریست‌ها اولین چیزی که در ایران لمسش می‌کنند، کف خیابان‌هاست.
  • احسان A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    1 0
    حالا آقای شورای شهر شما که هر روز مسیرت از آزادیه یه دیروزو معطل شدی ، کاش یه سری به بقیه خیابون ها هم بزنی ...
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    3 0
    درمحدوده ولیعصر ودقیقا شمال بیمارستان فیروزگر، خیابانی است شرقی غربی ودقیقا از شرق به سمت غرب یک طرفه، که در اواسط خیابان ودر ضلع شمالی اون دو قطعه بلوک سیمانی بزرگ در محدوده پیاده رو قرار داده شده و مسیر عابر رو بسته بطوری که عابرین ناگزیر از استفاده از معبرسواره رو هستند ،وهمچنین مسائل مدیریتی ریز ودرشت دیگه که خودتون اگر از اتومبیلهای شخصی تون پیاده بشین ومثل من دنبال وسیله نقلیه عمومی بدوین متوجه میشین حتی بهتر از من حال توخود بخوان حدیث مفصل از این مجملاونوقت شهردار محترم میخواد وضعیت آلودگی هوا رو مرتفع کنه والبته در صورت عدم توانایی دولت و این یعنی خود بزرگ بینی در عین کوچکی.