ایسنا نوشت:

برنامه تلویزیونی «خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی از امشب - 24 دی - با اجرای شهرام شکیبا روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سمانه فراهانی گفت: این برنامه که پس از خبر 20:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود، در 70 قسمت 45 دقیقه‌ای به مفهوم خوبی می‌پردازد.

وی افزود: در این برنامه با آدم‌هایی که حال خوبی دارند، حال دیگران را خوب می‌کنند و نگاه مثبتی به زندگی دارند، گفت‌وگو خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده افزود: این برنامه سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از حال خوب و آدم‌های خوب گرفته تا اتفاقات خوب، غذاهای خوب، کتاب‌های خوب را مورد بحث قرار می دهد.

فراهانی ادامه داد: برنامه «خوبی از خودتونه» در قالب آیتم «خوش خبر باشی» تازه‌ترین رخدادهایی که موجب شادی و به وجود آمدن احساس خوب در مخاطبان می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: «خوبی از خودتونه» هر روز در آیتم «پیشنهاد خوب» با یک پیشنهاد شگفت‌انگیز به خانه مخاطبان خود می‌رود؛ اینکه چه سفرهایی بروند که حال بهتری داشته باشند؟ چه کتابی بخوانند، چه فیلمی ببینند و ... .

«خوبی از خودتونه» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از خبر 20:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =