حکم محرومیت 3 جلسه ای برای کرار جاسم عراقی در کمیته انضباطی صادر شده و برای ابلاغ به دفتر دبیرکل جدید فدراسیون فرستاده شده تا ابلاغ شود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس بندی اشتباه برای کرار جاسم یار عراقی استقلال حکم صادر کرده بود ، با اعتراض استقلالی ها و پذیرش ادله آنها حکم را شکست و از نو بررسی کرد. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره حکم صادره اولیه برای کرار به خبرآنلاین گفت:«اصلا ما بی سواد ، آقایان برای جاسم بر اساس ماده 69 حکم صادر کرده بودند. ماده ای که می گوید اگر مربیان در کنفرانس های مطبوعاتی اعتراض کردند ، جریمه می شوند. بعد ما به این حکم اعتراض کردیم و حکم را شکستیم. تازه کرار که به کسی توهین نکرده بود فقط گفت این چه وضع داوری است.» اگرچه برخلاف گفته ماجدی ، اعضای کمیته انضباطی فیلمی در اختیار داشتند که در آن نشان داده می شد کرار حرف هایی هم به فغانی زده است ، کمیته انضباطی بعد از پذیرش اشتباهش در حکم بدوی ، بار دیگر پرونده را بررسی کرده و این بار با فیلم مستند جدید میزان محکومیت کرار را از دو جلسه به 3 جلسه افزایش داده است. حکمی که بی شک اعتراض شدید امیر قلعه نویی را به همراه خواهد داشت.

قلعه نویی اگرچه از سفر بی اجازه کرار به عراق دلخور است و از باشگاه برای اعطای اجازه خروج به او گلایه دارد اما بار قبل هم وقتی کمیته انضباطی علیه کرار رای داد خودش وارد میدان شد و با گفتن این جمله که:«آنها با من مشکل دارند و کرار قربانی شده  است »از یارش دفاع کرد. دفاعی که منجر به شکسته شدن حکم شد اما انگار باز هم کمیته انضباطی رایی جنجالی داده و در بررسی دوباره فیلم نه تنها کرار محروم شده که این حکم یک بازی هم بیشتر شده است. حکمی که بعد از انشا در کمیته انضباطی به دفتر علیرضا اسدی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال رفته تا امضاء و رسانه ای شود. قلعه نویی پیشتر و در زمان مدیریت نبی در نیم فصل اول چندباری از کشوی جادویی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته بود. حالا باید دید کشوی میز اسدی هم اسرار آمیز است و حکم ها آنجا می مانند یا ابلاغ می شوند. اینکه قلعه نویی در صورت محرومیت ستاره عراقی تیمش چه واکنشی خواهد داشت؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =