بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز -شنبه- پایان یافت و بزودی برای تأیید نهایی تقدیم رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی و تدوین ادامه سیاست های کلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، در جلسه امروز (شنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی پیگیری شد.

در این جلسه علاوه بر اکثریت اعضا، رؤسای کمیسیون های اجتماعی و ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام وزیر کشور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس ارکان و امور مشترک ستاد کل، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل و رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، معاونین وزارت ارتباطات و اطلاعات و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور نیز حضور داشتند.

در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بحث و بررسی های مبسوط اعضا و مدعوین، بیست و شش بند از این سیاست ها در بخش های امور اقتصادی، بودجه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، امور خدمات اجتماعی، دفاعی، امنیت، اجتماعی و خانواده به تصویب رسید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414892

برچسب‌ها