روز گذشته مردم مشکلاتشان را در سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین ثبت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، مخاطبان این رسانه بار دیگر مسائلشان را با ما درمیان گذاشتند که این بار مشکلات شهری بیش از سایرین بود.

 

در جدول زیر اهم مشکلات را می خوانید.

 

حوزه شرح مشکل
شهری

با سلام ، بنده در شهر جدید بهارستان ۱۵ کیلومتری جنوب اصفهان ساکن هستم ، میخواستم بدونم چرا در اتوبان اصفهان به شیراز تقاطع های غیر قانونی و متعددی وجود دارد که روزانه باعث تصادفات شدید و کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمان میشود، این در حالیست که چندین تقاطع رو گذر در این اتوبان وجود دارد و تعدادی از آنها نیز به دلایل نامعلوم هنوز افتتاح نشده است.

 

قضيه ي كشته شدن يك شخص توسط مسئولين سد معابر به كجا رسيد؟ چرا شهرداري پاسخگو نيست ؟

 

با سلام با توجه به مجوزهای فراوان ساخت و ساز که در سال های اخیر توسط شهرداری تهران در نواحی غربی و شمال غربی تهران صادر شده و نظر به افزایش روز افزون جمعیت در نواحی غربی شهر تهران، غرب استان تهران و همچنین استان البرز، ساکنین نواحی غربی تهران همه روزه با ترافیک طاقت فرسایی مواجه هستند. از مدیریت شهری محترم تهران تقاضا داریم نسبت به بازنگری خطوط پیش بینی شده متروی تهران که مربوط به سال‌ها پیش می‌باشد اقدام نموده و با برنامه ریزی و احداث اقلا یک خط مترو غربی شرقی در ناحیه شمالی تهران در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا اقدام موثری به عمل آورند.

 

با سلام چرا به وضعیت اسفالت جاده ها و خیابان های جنوب شرق تهران بخصوص حومه پاکدشت و جاده پر خطر خاوراناصلا رسیدگی نمیشه؟ یه وقتایی فکر میکنم ما جنوب شهریا اصلا جز امار مملکت نیستسم

 

با سلام این فقط مشکل من نیست مشکل کل مردم شهر ایلامه: عروس زاگرس در اتش سوخت این عروس در اوایل انقلاب سیاه پوش خانه و فرزندانش شد بعد از جنگ تحمیلی داغ خودسوزی دخترانش و حالا نیز با وجود این همه گرد و خاک که در حال خفه شدن است الان اتش به جان جنگل هایش افتاده و هیچ کس پیگیر نیست برای این شهر حرف مسئولین علاج نیست بلکه فرصتی بیشتر برای اتش است مسئولین چرا پیگیر نیستند؟ این کشور مسئول ندارد؟؟ کجان؟

 

در خیلی از شهرهای استان مازندران سال ها پیش طرح هایی برای توسعه شهری در نظر گرفته شده و متعاقبا تعدادی از زمین های مردم در این ظرح ها قرار گرفته که باید توسط دولت خریداری بشه. متاسفانه این زمین ها رو خرید و فروش هم نمی شه کرد. مشکل اینجاست که به علت عدم تامین اعتبار این طرح ها پیشرفت نمی کنن و زمین های مردم در وضعیت بلاتکلیف قرار می گیرن. هر بار که به ادارات مربوط مراجعه می کنیم اعلام می کنند که طرح ها پنج ساله هستند و بعد از پایان پنج سال آزاد می شن ولی بعد از پنج سال طرح مچدد تمدید می شه. ما زمینی مشابه با سند شش دانگ در شهرستان تنکابن داریم که الان قریب ۱۵ ساله نه می تونیم بفروشیمش نه تامین اعتبار اتفاق می افته تا از ما بخرنش. لطفا مسئولین وضعیت طرح های فاقد اعتبار مالی رو مشخص کنند.

آموزش

سلام .فارغ التحصیل رشته مهندسی منابع طبیعی شیلات هستم و هنوز بیکار هسم با 31سال سن از کارگری ساختمان تا کارکردن در رستوران کار انجام دادم اما نتوانستم ی شغل مناسب و پایدار پیدا کنم بدلیل همین بیکاری نتوانستم ازدواج کنم ب هر ارگان و مدیر استانی مراجعه نمودم اما انگار اما هر بار ب دلایل گوناگون تو جیهی برای عدم همکاری آورده اند از شما عاجزانه خواهش می کنم در صورت ارتباط با مسولین کشوری جهت رفع مشکل اینجانب مساعدت فرمایید

 

ممنون که بحث سوابق تحصیلی در کنکور را منتشر کردید من هم در امتحانات نهایی ،مسائلی اعم از تقلب و فروش سوال را با چشم خودم دیدم. ولی حالا که سال اول دانشگاه را هم تمام کرده ام ، می خواهم از بی عدالتی آموزشی در سطحی به مراتب گسترده تر صحبت کنم: 1 سهمیه های هیئت علمی : این سهمیه به این معناست که هر کسی که عضو هیئت علمی یک دانشگاه است می تواند یکی از فرزندان خود را در هر رشته ی تحصیلی دانشگاه خودش،"مستقل از رتبه"،مشغول به تحصیل کند. 2سهمیه های منطقه ای در کنکور: این سهمیه ها به طور دقیق مشخص می کند که از هر نقطه از کشور چند نفر باید در یک رشته ی خاص در یک دانشگاه خاص حاضر باشند و این یعنی بیشتر از رتبه ی کنکور ، محل زندگی فرد در قبولی نهایی او موثر است. بقیه ی موارد در این کامنت جا نمی شود

 

سلام"باوجوداینکه قبلا محل تولد ملاک سهمیه مناطق داوطلبان کنکورلحاظ می شد ولی مثل اینکه تازگیها محل تحصیل دوران چهارساله دبیرستان درسهمیه مناطق تاثیر گذار می باشد ازمسؤلین مربوطه درخواست تجدید نظر درمورد فوق راداریم درصورت امکا ن حداقل محل اخذ دیپلم ملاک سازمان سنجش باشد تابرای اولیاء مشکل ایجادنشودالان صرفا به جهت اینکه فرزندم درمنطقه 3مشغول تحصیل است ناچاریم 2سال دیگر دراین منطقه مجبورازند گی کنیم وبسوزیم وبسازیم درصورتیکه خانه مادر مرکز استان میباشد.خواهان پیگیری هستیم .باتشکر

 

با سلام و خسته نباشيد . عده اي از اولياء كلاس اول ابتدايي هستيم كه براي ثبت نام فرزندانمان دچار مشكل هستيم و با سنگ اندازيهايي از سوي مدير مدرسه مواجه شده ايم . از وزير آموزش و پرورش خواهشمنديم در خصوص ثبت نام كلاس اوليها و به خصوص افراد شاغل مساعدتهايي را بفرمايند.

اقتصادی

حقوق ماهیانه یک پزشک عمومی ماهیانه بین 15 تا 17 میلیون تومان بر طبق گفته وزیر بهداشت و حقوق من معلم با مدرک دکتری تخصصی یک میلیون و سیصد هزار تومان است چرا مسئولین کشور طوری عمل می کنند که چنین تبعیض و بی عدالتی به وجود بیاید؟ کاش مسئولین می توانستند درک کنند چنین بی عدالتی ها و تبعیض ها چقدر فشار به امثال من کارمند دولت و سایر اقشار جامعه، به دلیل تشدید فاصله طبقاتی وارد می کند

 

سلام"باوجوداینکه تمامی مشکلات ؛دردسرها بردوش معلمان تلاشگری میباشد که درکلاس تدریس میکنند ؛مدیران ومعاونان مدارس چه کار خارق العاده ای انجام میدهند که ماهانه 300تا400هزارتومان بیشتراز معلمان درقالب حق مدیریت دریافتی دارند خواهان پیگیری هستیم .باتشکر

 

سلام بنده كارمند رسمي با 6 سال سابقه كار حقوق دريافتيم 900 هزار تومنه اوني كه بدون ازمون و مصاحبه و... با پارتي دو سال بعد از من استخدام شده 1300000تومن حقوق ميگيره اين انصافه خانمي كه تنها نون آور خانواده ست عائله مندي بهش نعلق نميگيره ولي به مجردا پرداخت ميشه چرا‌‌؟؟

 

زنی هستم که همسرم فوت کرده و از زمان فوت ایشان یارانه امان توسط دولت واریز نمیشود. مسئول رسیدگی به این مشکل کجاست؟ لطفا" راهنمایی نمایید.

جانبازان با سلام . من جانباز 15 درصد هستم که 27 ساله سابقه بیمه دارم و 2 سال هم سابقه بیمه سربازی ام را خریدم که شده 29 ماه و سال آینده بازنشسته میشوم. 3 ماه قبل فهمیدم که من طبق قانون اصلا نیاد مالیات حقوق میدادم که نامه را از بنیاد شهید گرفتم و بردم تامین اجتماعی و گفتند بله . از این پس تا زمان بازنشستگی دیگر ازت بیمه کسر نمیشه . اما تکلیف اون 27 سالی که از من کسر کردند چه میشود ؟ مرجعی وجود ندارد که بروم بگویم بابا من یک جانباز بودم . نداستم که این تخفیف شامل من میشه اشتباه کردم پرداخت کردم . آیا باز پرداخت میشود ؟ به کجا مراجعه کنم که اقلا به حرفم گوش کنند ؟

45304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    مشکل مدارس دولتی خیلی خیلی جدی شده و واقعا پدر و مادرها مانده اند که چه کنند. الان زمزمه راه انداخته اند که برخی مدارس دولتی مانند دبستان سروش شهرک غرب، بایستی فروخته شوند و خلاصه 1300 دانش آموز آن برای سال آینده یا باید پولهای کلان و آنچنانی بدهند و یا فکری دیگر بکنند. این در حالیست که در شرایط عادی هم کلی پول سرویس، هزینه های جاری مدرسه و غیره داده ایم و غیره... و جالبتر از همه اینکه معلوم نیست این تصمیمات خلق الساعه را چه افرادی میگریند و واقعا مردم با این هزینه های گران چه باید بکنند؟ تکلیف چیست و چرا بایستی با آموزش و پرورش به این مهمی این کارها را انجام دهند؟؟