همزمان با ماه میهمانی خدا، بیمار سرطانی در قالب طرح مفتاح الجنه مورد مساعدت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، همزمان با ماه میهمانی خداوند سبحان و در ادامه اجرای طرح مفتاح الجنه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با فرج اله فصیحی رامندی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از خانواده ای دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات وی قرار گرفتند.

هدایت صفری در این دیدار بیان داشت: طرح مفتاح الجنه برای آشنایی هر چه بیشتر و ایجاد رابطه معنوی در کنار مساعدت مالی است تا گامی در جهت رفع فقر در جامعه برداشته شود.

وی افزود: این خانواده شامل سرپرست خانوار، همسر و دو فرزندش است که علیرغم جوان بودن سرپرست خانواده، ولی سرطان سرپرست خانواده موجب شده تا این فرد که تاکنون فعال بوده و خود هزینه های زندگی را تأمین می کرد، توانایی کار کردن را از دست بدهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: این مشکل خانواده زمانی مضاعف تر شده که فرزندش نیز آثار و علائم ابتلاء به سرطان را پیدا کرده است و براساس نظریه پزشکان باید به سرعت کارهای درمانی آن آغاز شود.

وی تصریح کرد: هزینه های درمانی همچون پرتو افکنی و هزینه های ایاب و ذهاب به تهران برای درمان در کنار مشکل پرداخت اجاره این خانواده را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.

صفری یادآورشد: امیدواریم با جذب مشارکت خیّران بتوانیم در زمینه حل مشکلات مددجویان به خصوص مددجویانی که چنین مشکلات خاصی دارند، گام برداریم.

در این بازدید فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین مبلغ یک میلیون ریال مساعدت نقدی به این مددجو اهداء کرد و برای پرداخت اجاره بهای معوقه این خانواده قول مساعدت دادند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =