ورزش بانوان دلفان در موج بی تفاوتی مسئولین/ توجیهات غیرمنطقی مسئولین به بانوان ورزشکار دلفان!!!

طی سالهای اخیر حتی یکبار برای بررسی وضعیت ورزش بانوان شهرستان دلفان جلسه ای ترتیب داده نشده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  لرستان،  تنی چند از بانوان ورزشکار شهرستان دلفان برخی از مشکلات ورزش بانوان این شهرستان را مطرح کردند.
این ورزشکاران مدعی هستند که بارها و بارها موارد مورد اعتراض خود را با مسئولین مربوطه مطرح کرده اند اما متاسفانه علی رغم قول و قرارهایی که داده می شد هیچگاه نتیجه مثبتی مبنی بر حل حداقل بخشی از مشکلات آنان ملاحظه نشده است.
عمده درد دل این ورزشکار عدم حمایت و توجه مسئولین به ورزش بانوان شهرستان بود.
ورزشکاران خانم دلفانی از عدم وجود سالن اختصاصی بانوان در شهرستان به شدت گله مند بودند، می گفتند در اکثر شهرهای هم ردیف با دلفان و حتی پایین تر حداقل یک سالن ورزشی برای بانوان وجود دارد اما در دلفان با وجود علاقه مندان بسیار زیاد رشته های ورزشی در بین بانوان، متاسفانه از داشتن سالن اختصاصی محروم هستیم.
آنها اظهار داشتند هیئت های ورزشی ما از کمترین اعتبار حمایتی برای خرید وسایل و امکانات بی بهره هستند و لذا اکثر وسایل مورد استفاده بانوان فرسوده و غیر قابل استفاده اند.
آزیتا ملکی پیشکسوت ورزش بانوان دلفان اظهار داشت : ما نه تنها از سالن اختصاصی بهره مند نیستیم بلکه حتی از سالن های اجاره ای نیز نمی توانیم بخوبی استفاده کنیم زیرا اکثر سانس های اختصاص داده شده به بانوان در ساعاتی غیر مناسب می باشند.
وی همچنین گفت: باید پرسید چرا مسئولین ورزش شهرستان و همچنین استان طی سالهای اخیر حتی یکبار برای بررسی وضعیت ورزش بانوان شهرستان دلفان جلسه ای ترتیب نداده اند تا مسئولین هیئت های ورزشی و مربیان و یا ورزشکاران بتوانند دغدغه های خود را مطرح کنند؟ آیا این نشانه بی توجه بودن آنان به موضوع ورزش بانوان نیست.
این مربی ورزش بانوان افزود: یادم هست در زمان یکی از مدیران سابق تربیت بدنی دلفان بنده و چند تن دیگر از ورزشکاران برای اعتراض به رویه مدیریت ایشان و عدم حمایت مالی و امکانات به هیئت های ورزشی بانوان به دفتر ایشان مراجعه کردیم که وی با کلی توجیهات غیر منطقی نهایتأ گفت:هرکسی پول دارد ورزش کند و هر کس ندارد خدانگهدار.
خانم پیری نایب رییس هیئت والیبال بانوان دلفان نیز در ادامه اظهار داشت : متاسفانه هیچ نگاه منصفانه و درستی به جایگاه ورزش بانوان در این شهرستان نشده است.
وی اضافه کرد ، ما قبلا هیئت ها و تیم های ورزشی خوب و منسجمی داشتیم اما اکنون خیلی از آنها با انحلال مواجه شده اند و آنهایی هم که فعالیت دست و پا شکسته ای دارند به دلیل عدم حمایت و نداشتن اسپانسر با افت شدید مواجه هستند.
این بانوی ورزشکار همچنین تصریح کرد ، ما برای اعزام به مسابقات نیز با مشکل شدید مواجه ایم، حتی در حد یک وسیله نقلیه و یا مکانی برای اسکان ورزشکاران در محل های اعزام به مسابقات حمایت نمی شویم.
استخر شنا موضوع دیگری بود که سرکار خانم پیری به آن پرداخته و گفت: در این شهرستان تنها یک استخر شنا وجود دارد که هم بانوان از آن استفاده می کنند و هم آقایان.
به گفته وی علاوه بر ساعات نامناسب بانوان برای استفاده از این سالن ، نظافت و بهداشت آن نیز به هیچ وجه مورد قبول نیست خصوصأ برای خانم ها
در پایان، این ورزشکاران جوان، به پروژه پارک ورزشی بانوان که در کنار پل 9 دی (روبروی سینمای تعطیل شده) در حال احداث است اشاره کرده و گفتند: متاسفانه برخی افراد از نفوذهای خود استفاده کرده و سعی در تعطیل کردن این پروژه دارند اما هیچگاه از ورزشکاران بانوی این شهر نظرخواهی نکرده اند.
ایشان حمایت خود را از شهرداری نورآباد در جهت احداث این پارک ورزشی اعلام کرده و گفتند این پروژه علی رغم تبلیغات مسموم برخی افراد ، نه از نظر مکانی ایرادی دارد و نه از نظر اجتماعی.
این بانوان ورزشکار افزودند: تنها پروژه اختصاصی برای بانوان این شهر همین پارک ورزشی است لذا از مسئولین تقاضا داریم در احداث و تکمیل آن تسریع فرمایند.
امیدواریم مسئولین ورزش و جوانان شهرستان دلفان و استان لرستان مشکلات بانوان ورزشکار دلفان را جدی گرفته و مورد توجه قرار دهند.

منبع:نسیم دلفان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =