سرمربی استقلال می گوید یک اشتباه در جام حذفی منجر به حذف تیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی استقلالی ها در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری سمنان گفت:«در این جام هیچ فرصتی برای اشتباه کردن نیست و یک اشتباه باعث می‌شود از دور مسابقات کنار بروید.»او این را گفت و ادامه داد:«در این جام فرصت اشتباه کردن وجود ندارد.شهرداری سمنان تیمی ناشناخته است.ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و هرگز این تیم را دست کم نمی گیریم.»

مظلومی ادامه داد:«ما تیم بزرگی هستیم و انتظار از تیم‌مان خیلی بالاست. ما به دنبال این هستیم تا در مسیری که کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دارد، به خواسته خود برسیم. ما هر پنج بازی که پیش رو خواهیم داشت را جدی گرفته و با تمام قوا تا فینال رقابت‌ها پیش خواهیم رفت.ما در تعطیلات تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، اما نفراتی که بودند خیلی خوب تمرین کردند و نهایت استفاده را از تعطیلات بردند. قرار است ملی‌پوشان امید ما امروز به تمرین بیایند و ملی‌پوشان بزرگسال‌مان نیز امشب در اردو خودشان را به ما معرفی خواهند کرد.»

خبرنگاری از او سوال کرد که آیا از ملی‌پوشان خودتان در این بازی استفاده می کنید یا نه که او این واکنش را نشان داد:«به هر حال ما به دنبال این هستیم که از این مرحله به سلامت عبور کنیم و از این رو سعی خواهیم کرد از تمام توان تیمی خود استفاده کنیم، هرچند که خیلی مهم است بازیکنان ملی‌پوش در چه شرایطی باشند.»

خبرنگاری به او گفت که شنیده می‌شود اختلافاتی میان هیات مدیره و شما به دلیل مشکلات جاسم کرار وجود دارد که او این واکنش را نشان داد:«فکر می‌کنم نام کرار حساسیت برانگیز است. اگر فرد دیگری این کارها را انجام می‌داد، این مقدار حساسیت به وجود نمی‌آمد. جایی خواندم که من و هیات مدیره اختلاف نظر داریم. باید بگویم که مطیع هیات مدیره و مدیر‌عامل هستم و بعد از این اتفاق هم بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام تا آنها نظرشان را بگویند. در کنار آن کرار را هم در تمرینات شرکت دادیم تا آمادگی‌اش را حفظ کند و باشگاه متضرر نشود.افشارزاده هم پرونده را در اختیار نظری جویباری قرار داد و او هم با من تماس گرفت و گفت که کرار در تمرینات شرکت کند تا نظرش را بگوید. من کارمند باشگاه هستم و از آنها دستور می‌گیرم ولی اختیاراتی در مسائل فنی دارم و به کسی اجازه نمی‌دهم که در این مورد دخالتی کند. از اتفاقات جالب این بود که بزرگان تیم مانند رحمتی، طالب‌لو و ... از کرار حمایت کردند و درخواست داشتند که این بازیکن در تمرینات شرکت کند.»

 

 

 


251 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =