افشارزاده می گوید درباره کرار تابع تصمیم مظلومی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال و شاور عالی وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی با حضور در برنامه ورزش و مردم توضیحاتی درباره وضعیت تیم های برای المپیک، بودجه فدراسیون ها و استقلال داد. خلاصه ای از این حرف ها را در زیر می خوانید.
*در 10 روز گذشته با همکاری وزارت ورزش و آقای دکتر گودرزی، مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا حدود زیادی حل شده و حل خواهد شد.
*به زودی به کادر فنی استقلال و همینطور بازیکنان خارجی طلبکار پول می دهیم.
*موضع من درباره کرار روشن است ولی باید تابع سرمربی باشیم. ببینم او چه خواسته است. کرار مشکلات داشته و امیداریم در آینده مشکلات کم باشد. 30 درصد او را جریمه کرده ایم و امیدارم دیگر در آینده مشکلی وجود نداشته باشد.
*گودرزی وزیر ورزش بودجه ها رصد می کند. الان تیم هایی که کسب سهمیه کرده اند و امکان مدال دارند، بودجه ویژه برایشان پیش بینی شده است. به افرادی هم که کسب سهمیه کردند، جایزه نقدی می دهیم. شک نکنید حتی رشته هایی هم که در گذشته مدال آورده اند، مورد حمایت هستند.
*فدراسیون فوتبال الان باید هر کاری دارد ول کند و کارهای تیم ملی امید را انجام دهد. باید امکاناتی بهتر از تیم امکانات تیم ملی بزرگسالان در اختیار امیدها قرار بگیرد.
*با حضور پرویز مظلومی،‌ منصور پورحیدری و سایر مربیان توانستیم همبستگی را در تیم به وجود بیاوریم تا در فضای خوبی کار را پیش ببریم.
*می‌دانید بهترین‌های دنیا در رشته ژیمناستیک جزو کشور چین و کره هستند. سخت‌ترین آیتم در این ورزش خرک حلقه است که ورزشکار ما توانست در این آیتم به مقام سومی آسیا برسد که این کار بسیار بزرگی بوده است.
*هفته گذشته جلسه‌ای در این ارتباط در وزارت ورزش برگزار شد و قرار شد شورای عالی المپیک در مورد نحوه فعالیت فدراسیون‌های مختلف بررسی‌های لازم را انجام دهد. بدون شک نتایج کشتی فرنگی تلنگر خوبی برای ما بود و باید تا شروع رقابت‌های المپیک نواقص را برطرف کنیم تا بتوانیم به وضعیت خوبی برسیم.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    7 4
    نواقص؟ ... کشتی فرنگی محمّد بنا را میخواهد؛ البته با اختیار کامل نه بعنوان وردست خادم.