جشن عاطفه‌های استان اصفهان در ۲ مرحله برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: جشن عاطفه‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان، امسال با تغییرات خاصی در ۲ مرحله برگزار می‌شود.

مهدی مجلس‌آرا با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در اصفهان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت: مردم اصفهان همیشه در کار خیر پیشقدم بوده‌اند و امسال نیز بنا به درخواست آنها این کار نیکو در 2 مرحله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشن افزود: امسال 26 و 27 شهریور ماه در سطح شهر و 8 مهر نیز در مدارس این جشن برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بیان کرد: پایگاه‌های مورد نظر برای جمع‌آوری هدایای مردم در سطح شهر در حال حاضر در دست بررسی هستند اما امسال رویکرد 2 مرحله‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه مراسم به صورت 2 مرحله‌ای برگزار می‌شود، از طریق نظرسنجی مردمی و درخواست‌های آنها مبنی بر این بود که اگر در 2 مرحله صورت بگیرد به نیازمندان به بهترین شکل کمک می‌شود.

مجلس‌آرا گفت: مدارس سال گذشته بالغ بر 400 الی 500 میلیون تومان به کمیته امداد در طرح جشن عاطفه‌ها کمک کردند و امسال نیز امیدوار هستیم مردم خیر اصفهان نیازمندان را یاری رسانند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =