دبیر هیئت فوتبال قم: دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت فوتبال قم با بیان اینکه رئیس هیئت فوتبال قم عضو مجمع سازمان لیگ شد گفت: دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال برای نخستین بار با تدریس هوشنگ نصیر‌زاده در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی احمدی با اعلام این خبر که دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال در قم برگزار می‌شود، به تسنیم گفت: با توجه به رشد گام به گام طرح آسیا ویژن در قم به منظور ایجاد زیرساخت‌های حرکت فوتبال قم به سمت و سوی حرفه‌ای شدن، تمامی باشگاه‌های فوتبال قم شخصیت حقوقی رسمی پیدا کرده‌اند.
وی افزود: در زمینه باشگاه‌داری مشکلاتی وجود دارد که به آن واقف هستیم و این مشکلات می‌تواند با همکاری مدیران باشگاه‌ها و نیز مسئولان استانی که خود بخشی از بازروی اجرایی طرح آسیا ویژن هستند، حل شود.
دبیر هیئت فوتبال قم گفت: بر همین مبنا، دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال برای نخستین بار در قم برگزار می‌شود و برگزاری این دوره حرفه‌ای ویژه مدیران و دست اندرکاران باشگاه‌ها در قم بی‌سابقه است.
احمدی بیان کرد: این دوره آموزشی شامل آشنایی با قوانین و مقررات فوتبال، مدیریت در فوتبال، اخلاق حرفه‌ای در فوتبال، قوانین نقل و انتقالات و آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال طی 2 روز در 27 و 28 شهریور در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: مدرس این دوره آموزشی، هوشنگ نصیرزاده از کار‌شناسان به نام فوتبال است و و این دوره برای مدیر عامل باشگاه‌های لیگ بر‌تر، قائم مقام، مربیان و کاپیتان تیم‌های فوتبال استان برگزار می‌شود و حضور در آن‌ها رایگان است.
دبیر هیئت فوتبال قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به عنوان عضو مجمع سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران انتخاب شده است.
احمدی خاطرنشان کرد: حضور بهرامی در مجمع سازمان لیگ افتخار بزرگی برای فوتبال قم محسوب می‌شود و می‌تواند یک امتیاز مثبت برای فوتبال قم در عرصه ملی باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =