استاندار زنجان گفت: شیوه برگزاری، اعلام نتایج و سلامتی فرایندهای انتخابات از عوامل موثر اعتماد مردم است و باید این اطمینان به مردم داده شود؛ چرا که رای آنان به عنوان امانت پاس داشته می شود.

به گزارش خبرآنلاین، جمشید انصاری در جلسه ستاد انتخابات استان آرامش را مشخصه انتخابات پیش رو خواند و افزود: بنا به شواهد به دست آمده انتخابات هفت اسفند به لحاظ برگزاری و فضای رقابتی و سیاسی به صورت آرام و بدون حاشیه برگزار خواهد شد. وی یادآورشد: اگر چه عده ای معتقدند انتخابات این مرحله رقابتی تر از گذشته است ولی فضای سیاسی استان بیانگر آرامش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان است. انصاری شیوه برگزاری، اعلام نتایج و سلامتی فرایندهای انتخابات را از عوامل موثر جلب اعتماد مردم برشمرد و گفت: باید این اطمینان به مردم داده شود که رای آنان به عنوان امانت و حق الناس پاس داشته می شود. وی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در وزارت کشور اعم از استانداری و فرمانداری ها و تجربه های اندوخته شده سال های گذشته نشانگر انتخاباتی شایسته در این استان است.انصاری خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت مردم در برگزاری انتخابات از مسایلی است که باید مورد توجه ستاد قرار گیرد.استاندار زنجان گفت: اگرچه مسوولیت برگزاری انتخابات برعهده دولت است ولی می شود همه عوامل اجرایی را از نیروهای دولتی انتخاب نکرد به طوری که در شهرها از شاغلان شرکت های غیر دولتی و در روستاها از معتمدان و کشاوزران به کار گرفت.
حمید رضا شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد انتخابات استان زنجان نیز با بیان اینکه ستاد انتخابات به طور مرتب جلسات خود را برگزار می کند گفت: این ستاد با تشکیل 6 کمیته اصلی ستاد انتخابات وظایف محوله را پیگیری می کند. عادل علیپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و عضو ستاد انتخابات به بحث آنتن دهی شعب اخذ و مقدمات و تجهیز ستاد انتخابات استان و شهرستان ها نیز اشاره کرد.پیش از این مهدوی مدیرکل سیاسی و انتخابات گزارشی از روند اقدامات انجام شده ستاد انتخابات ارایه و اعلام کرد: میزان مشارکت مردم استان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 72.5 درصد و در انتخابات ریاست جمهوری 82 درصد بود که 10درصد رشد را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =