به گزارش فارس،معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان البرز گفت: از اول مهرماه طرح مادران‌ کارآفرین‌پرور در استان البرز اجرایی می‌شود.

تقی غیاثی‌تبار  اظهار داشت: تاکنون 300 مادر البرزی که فرزندان زیر هفت سال دارند برای حضور در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مادران کارآفرین‌پرور مردادماه سال جاری در استان البرز رونمایی شد افزود: این طرح به صورت رسمی از مهرماه آموزش‌های خود را آغاز خواهد کرد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای البرز با تاکید بر اینکه نخستین مرحله آموزشی این دوره اول مهرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: محتوا و منابع آموزشی مورد نیاز این طرح در حال جمع‌آوری و تأمین است.

وی با اشاره به اینکه حضور در این دوره‌ها برای همه مادرانی که فرزند زیر هفت سال دارند بلامانع است، یادآور شد: هدف از برگزاری این طرح ایجاد کارگاه‌های آموزشی شخصیت‌پروری و کارآفرینی در کودکان، ایجاد نبوغ مالی در فرزندان، ارتقای مهارت فرزندپروری، تقویت انواع هوش در کودک و خلق انوع‌ راه‌های ایجاد مهارت در بخش‌های گوناگون است.

غیاثی‌تبار با تاکید بر اینکه این دوره به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود، عنوان کرد: اولین دوره این طرح به صورت پایلوت توسط موسسه تتا همراه با نظارت آموزشی اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اول مهرماه سال جاری دوره‌های رسمی این طرح در مراکز آموزش فنی‌ و ‌حرفه‌ای استان برگزار می‌شود، گفت: با همکاری دفتر امور خانواده و بانوان استانداری البرز مکاتباتی با فرمانداری‌ و دستگاه‌های اجرایی استان شده تا همکاران و کارکنان خانم که فرزند زیر هفت سال دارند برای حضور در این دوره‌ها از طریق اداره خود ‌ثبت‌نام کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =