مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران: با بحران روبرو نبودیم!/بارندگی همه را غافلگیر کرد

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بارندگی شب گذشته در تهران و حومه همه را غافلگیرکرد، گفت: تمامی عوامل خدمات شهری شهرداری تهران از ساعات اولیه بارش باران در صحنه حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری تهران سما، اصغر عطایی بارندگی شب گذشته (جمعه 27 شهریور ماه) را با حجم بالا دانست و اظهار کرد: این حجم بالای بارندگی، سطح خیابان ها را پر از آب کرد، به طوریکه در شرق تهران و حریم شهرستان پاکدشت در محدوده خارج از حیطه وظایف شهرداری تهران باران به حالت سیل درآمد و گل لای درجاده های روستایی این شهرستان ورود پیدا کرد.

به گفته وی شهرداری تهران با کمک گرفتن از مناطق همجوار، خدمات ویژه شهری به شهروندان این مناطق ارائه کرد.
عطایی ادامه داد: مدیریت شهری با استقرار نیروها و کارگران خدمات شهری، رصد آبگرفتگی ها به طور فیزیکی و از طریق دوربین های مدار بسته سطح شهر با ارائه خدمات نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کرد و با بسبیج تمامی تجهیزات و امکانات و ماشین آلات با بارش شدید باران به مقابله پرداخت.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران بارندگی شب گذشته را هشداری برای شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: این بارندگی پرحجم موجب شد تا ما شاهد مشکلات و عیب های شهر در زمان بارندگی با حجم بالا باشیم و برای بارش های پاییزی و زمستانی خود را آماده کنیم و نسبت به رفع این اشکالات اقدام کنیم.
عطایی از آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران جهت قابله با خسارات احتمالی بارش های آینده در شهر تهران خبر داد و افزود: در بارندگی شب گذشته با بحران روبرو نبودیم ولی بخش هایی که با نقص فنی و مشکلات بیشتری روبرو بودند، امکانات و خدمات بیشتری جهت رفع مشکلات ارسال کردیم.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چکیده IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    5 0
    بی عرضگی وبی لیاقتی به غفلت کاری نداره،
  • بی نام RO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    9 0
    دفعه بعد میگم حتما" زنگ بزنه
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    6 0
    خیلی با مزه است این شهرداری. دائم غافلگیر می شه. یاد اون شخصیت قهوه تلخ افتادم که می گفت کیه؟ کیه؟
  • بی نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    ایشون منزل بودن ... غافلگیر نشدن ...