طاهری رئیس خانه مداحان اگرچه خودش در انتخابات مجلس پنجم به صورت مستقل کاندیدای انتخابات بوده است اما می گوید نمی خواهد درباره لیست انتخاباتی مورد نظر سعید حدادیان سخنی بگوید.

به گفته طاهری "در اینباره دو نفر یعنی منصور ارضی و سعید حدادیان تصمیم می‌گیرند و خودشان هم باید جوابگو باشند". آنطور که طاهری می گوید منظور سعید حدادیان از ارائه لیست انتخاباتی برای انتخابات مجلس، لیستی از مداحان نبوده است بلکه چیزی شبیه به لیست مسجد ارک در انتخابات مجلس نهم مورد نظر او بوده است.اینجا را ببینید.

یادداشت یک روزنامه درباره نحوه نام بردن از هاشمی رفسنجانی در تلویزیون

روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشت: یکطرفه عمل کردن مدیران صدا و سیما در انکعاس اخبار مربوط به درگذشت آیت‌الله خزعلی بروز پیدا کرد آن هم بسیار غیرمنتظره.اینجا را ببینید.اینجا را ببینید.

غرضی  در گفت وگویی به ماجرای اعتصاب غذای دانشجویان در سال 56 در فرانسه پرداخته است. اینجا را ببینید.

این روزنامه در بخشی از این مصاحبه با سیدمحمد غرضی، همچنین دیدگاه وی را در باره آقایان مصباح یزدی و هاشمی پرسیده است.اینجا را ببینید.

 حاشیه حضور احمدی نژاد در یک مراسم ختم

از صبح امروز تصویری از در گروه های تلگرامی بازنشر می شود با این زیر نویس: «عکس یادگاری محمود احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر آیت الله خزعلی». اگرچه دوربینی در این تصویر دیده نمی شود اما از آنجا که زاویه ایستادن احمدی نژاد و فرد کنار وی با دیگرانی که در صف نماز ایستاده اند، متفاوت است، این گمانه را تقویت می کند. اینجا را ببینید.

اشاره آبت الله مصباح به یک سخنرانی رهبر انقلاب

 آیت الله مصباح یزدی گفت: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پر از رمز و کلید واژه بود که اگر این رموز و و کلید واژه ها کشف شود خواهید دید که این سخنرانی برای یک عمر کافی خواهد بود.اینجا را ببینید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در انقلاب ما به هر سه شعار آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی رسیدیم ولی تثبیت و تحکیم آنها در بعد از پیروزی و در ایستادگی در حوادث بعدی بوده است اینجا را ببینید.

ماجرای چشمک نعمتی در کمیسیون برجام

نعمتی نماینده اسد آباد در مجلس در پاسخ به سئوال درباره چشمکی که وی در کمیسیون برجام به عراقچی زد و در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای پیدا کرد، گفت: من از نظر شخصیتی، آدمی شوخ طبع هستم و با خیلی از دوستانم مزاح دارم، اما پشت چشکمی که به آقای عراقچی در جلسه اخیر زدم واقعا هیچ نیتی نبود. اینکه چشمکی بخواهد با هدف زده شود بینی و بین الله واقعا اینگونه نبوده است.اینجا را ببینید.

روزنامه قانون نوشت: دوران احمدی‌نژاد سرشار از اتفاق‌های منحصربه فرد در طول تاریخ 2500 ساله ایران بود. روزگاری که اطاعت از احمدی‌نژاد اطاعت از پروردگار خوانده می‌شد، این فرد در پاسخگویی به مشکلات زمان ریاستش، مردم را به سخره می‌گرفت و وقتی چرایی گرانی مواد مصرفی خانوار از او پرسیده‌ می‌شد با خنده آدرس محل زندگی خود را می‌داد و به طعنه می‌گفت که از آنجا خرید کنند.اینجا را ببینید.

روحانی: شعار «مرگ بر آمریکا» علیه مردم آمریکا نیست

شبکه تلویوزیونی آمریکایی 'سی بی اس' خلاصه ای از مصاحبه دیروز خود با 'حسن روحانی' رئیس جمهوری ایران را با محوریت تصویب 'برجام' در کنگره آمریکا منتشر کرد.اینجا را ببینید.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشی ازکارها هم دست مداحها بیفتد چه شود