معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی این معاونت با ایجاد بستر مناسب و برگزاری جلسات کارشناسی در سازمان تاکسیرانی و همچنین انجام هماهنگی های لازم با پلیس راهور، امکان سرویس دهی قانونمند خودروهای شخصی و تاکسی به دانش آموزان را فراهم کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج احمد افضلی در این خصوص گفت: اقدامات اولیه در خصوص ایجاد هماهنگی برای رانندگان سرویس مدارس در سطح شهر از طریق اداره آگاهی نیروی انتظامی از جمله دریافت گواهی سوء پیشینه و عدم اعتیاد و مجوزهای لازمه از سوی اداره اماکن، توسط این معاونت به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه برابر کارگروه تشکیل شده با سازمان همیاری شهرداری ها و همچنین سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی، تعاملات لازم برای اجرای دستورالعمل و شیوه اجرایی و ساماندهی سرویس مدارس صورت پذیرفته است، اذعان داشت: این اقدامات با نظر به دغدغه جدی والدین در خصوص سرویس هایی که کودکان و نوجوانان آنان را در مسیر رفت و برگشت به مدرسه یاری می کنند، انجام گرفته و نظارت ها بر این سرویس ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه از برگزاری جلسه ای با کمیته ناظران عالی مناطق (رابطان ترافیکی) در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبر داد و اضافه کرد: کارشناسان ترافیک مناطق نقش ویژه ای در رفع نواقص و ایرادات ترافیکی ایفا می کنند که باید بکوشیم با تشکیل کلاس های آموزشی برای این رابطین، آنها را از نظر علمی و همچنین کارشناسی تقویت نماییم.
افضلی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ترافیک مناطق، خواستار ارائه گزارش هفتگی جهت ساماندهی بهتر و برنامه ریزی در مناطق شد تا با آغاز سال تحصیلی بار ترافیکی در مناطق مختلف تا حد امکان کاهش یافته و مقدمات آسایش شهروندان فراهم گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =