کارلوس کروش سرمربی تیم ملی باز هم از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا زمینه را برای برگزاری اردوی تیم ملی در دبی فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از آنجا که تیم ملی در تهران زمین درست و حسابی ندارد و فدراسیون هم اقدامی برای ترمیم زمین کمپ نکرده است، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کروش از فدراسیون درخواست کرده تا در دی ماه اردویی برای ایران در دبی برگزار کند. کارلوس کروش خواهان اردویی 11 روزه در دبی بوده است اما فدراسیون هنوز برگزاری آن را قطعی نکرده است. سرمربی تیم ملی در آخرین جلسه ای که با علی کفاشیان داشت از او خواست تا تیم ملی از روز 4 تا 15 ژانویه(14 تا 25 دی ماه) در دبی اردویی برگزار کند. رئیس هم گفت تلاش می کند تا زمینه را فراهم کند.
البته هنوز جزئیات زیادی درباره این اردو اعلام نشده اما گفته می شود تیم ملی در دی ماه فیفا دی پیشرو دارد و ایران می خواهد از فرصت استفاده کرد و بازی دوستانه برگزار کند. کفاشیان هم در نامه ای به باشگاه ایرانیان دبی از آنها خواسته تا زمینه را برای برگزاری اردو در دی ماه فراهم کنند و قرار است هماهنگی های لازم بین دو طرف انجام شود. البته نکته اینجاست که اماراتی ها به هیچ وجه از بازی های تیم ملی میزبانی نخواهند کرد.
پس از انتخابات آتی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکلات بین ایران و امارات اوج گرفت. کفاشیان به یوسف سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات قول داده بود در انتخابات ریاست afc به او رای دهد. در انتخابات سرکال فکر می کرد کفاشیان به او رای داده اما پس از بررسی آرا مشخص شد رئیس به شیخ سلمان رای داده است! پس از آن بود که حتی باشگاههای اماراتی هم از میزبانی تمرینات تیم ملی سرباز زدند. تیم ملی در دبی فقط باید در باشگاه ایرانیان تمرین کند و بعید به نظر می رسد ورزشگاهی از بازی دوستانه ایران میزبانی کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =