افشین پیروانی در ابتدای صحبت های خود بار دیگر از خبرنگاران و رسانه ها بابت بسته بودن تمرین تیم ملی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر تیم ملی در این باره توضیح داد: «ببخشید که نشد در دو روز گذشته میزان رسانه ها باشیم. امیدوارم بتوانیم این بازی گوام را پشت سر بگذاریم تا همه بتوانیم نس راحتی بکشیم. هنوز خیلی از ویزاها آماده نشده است. از سویی آنها چمن مصنوعی دارند و این مشکل ساز است. ولی بچه های ایران تلاش می کنند.»
پیروانی در واکنش به صحبت های مدیرعامل سپاهان که گفته بود تیم ملی باید التماس آنها را کند تا بازیکن بدهند، گفت: «آقای باقریان از دوستان من است و به او سلام می کنم. اما باید بدانیم بعد از دین و ملیت و پرچم، تیم ملی ارجحیت دارد. اصلا اینطور نیست که برای ما افتخار باشد از سپاهان بازیکن بگیریم. حرف هایی که باقریان زده به خاطر خواشی دوروبر باشگاه سپاهان است. هرکس باید در حیطه خودش حرف بزند.»
مدیر تیم ملی بزرگسالان در واکنش به حرف های مظلومی که گفته بود تیم ملی شب جمع شود، فردا به گوان 4 گل می زند، جواب داد: «این حرف ها اصلا قشنگ نیست. مگر تیم ملی، تیم محلی است که شب دور هم جمع شویم؟ ما تیم اول آسیا هستیم و باید برای ضعیف ترین تیم ها هم اردو تشکیل بدهیم. یک زمانی ما در پرسپولیس در رستوران قرار می گذاشتم و ناهار می خوردیم و می رفتیم بازی می کردیم ولی الان در این باشگاه از این کارها می کنند؟»
او درباره اردوهای بلند مدت تیم ملی و انتقادات گفت: «ما باید خودمان را با خودان مقایسه کنیم. وقتی تیم ملی دارد پوست می اندازد باید بازیکنان زیاد کنار هم باشند. به ما می گویند چرا قبل از بازی عمان رفتید دبی؟ ما اگر زمین و امکانات در ایران داشتیم اصلا چرا باید به دبی می رفتیم؟ در نهایت اگر ما به اردو می رویم به خاطر هماهنگی بیشتر است. این دلیل نمی شود که وقتی نتیجه نگیریم بگوئیم چرا اردو رفته ایم؟ اگر کار غلط یک زمانی جواب می داد و ما 8 نفره در یک اتاق می خوابیدیم، الان نباید دوباره آن اشتباه را تکرار کنیم. من نمی دانم چرا مربیان مدام می گویند ما در تعطیلات بدنسازی می کنیم؟ این کار غلط است. ایراد از خودشان است. اگر در ابتدای فصل اصولی کار کنند دیگر این اتفاق ها نمی افتد. خدا را شکر این آقایان نمی آیند تمرین ما را ببیند.»
پیروانی در واکنش به حرف های مهدی تاج گفت: «ما با سازمان لیگ همکاری زیادی کردیم. میلاد محمدی خط خورد به خاطر بحث فنی بود. این نظر کادر فنی بود که میلاد خط بخورد. ما به اطلاع دوستان رساندیم ولی خود راه آهنی ها نمی دانستند که بازیکن شان خط خورده است.»
پیروانی با انتقاد از منتقدان توضیح داد: «خیلی ها برای تیم ملی کمین کرده اند ولی ما به دنبال منافع شخصی نیستیم. ما به خاطر ویزای گوام نمی توانستیم نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت کنیم. دوستانه باید بدانند هر کسی در تیم ملی کار می کند به خاطر ایران است. ما در مملکتی هستیم که در لحظات آخر هر اتفاقی می افتد. یکی ممنوع الخروج می شود، یکی مشکلات مالیاتی دارد و از این جور مشکل ها. امیدوارم روزی برسد که دیگر از این مشکلات نداشته باشیم.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =