لیگ برتر به خاطر تیم ملی تعطیل شده و تمرینات استقلال هم به شکل عجیبی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی باید تکلیف خود را روشن کند؛ اینکه تمرینات تیمش را برگزار کند یا نه. استقلال هر چند این روزها صدر جدول را مال خود کرده اما همچنان مشکلاتی دارد. تعطیلات فرصت خوبی است تا مظلومی روی تیمش بیشتر کار کند. بعضی از بازیکنان این تیم از جمله حیدری و امید ابراهیمی در چند وقت گذشته با نگرانی درباره بازی های استقلال حرف زدند، اینکه هنوز تیم نتوانسته به آمادگی برسد و نیاز به کار بیشتر دارد. همیشه تعطیلات این شرایط را مقابل تیم ها قرار می دهد تا برنامه ریزی کنند. با توجه به اینکه مسابقات رسمی برگزار نمی شود، تیم ها می توانند یک یا دو دیدار دوستانه در برنامه قرار دهند تا حداقل از شرایط آرمانی دور نشوند اما گویا استقلال در تعطیلات، واقعا تعطیل می شود.
فقط لازم است به شکل برگزاری تمرینات این تیم در روزهای اخیر توجه کنید. مظلومی در تمرین سه شنبه حضور نداشت. در تمرین امروز(چهارشنبه) هم تنها چند دقیقه ای حضور داشت و سپس رفت. آرش برهانی در تمرین سه شنبه غایب بود و حتی شایعاتی درباره قهرش مطرح شد. یکی از اعضای کادر فنی این شایعه را تکذیب کرد و اتفاقا برهانی امروز سر تمرین رفت اما با 20 دقیقه تاخیر!
مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در تمرینات اخیر معمولا غایب بود و امروز و حضور نداشت. همراه با او بازیکنی چون جابر انصاری هم غایب بود.
به این غیبت ها، غیبت پورحیدری، محمد نوازی و سیروس دین محمدی اعضای کادر فنی را هم اضافه کنید. جالب اینجاست استقلالی ها مطابق معمول وزنه زدند و نشان دادند در تعطیلات حال تمرین ندارند و ترجیح می دهند به همان روش سنتی «بدنسازی» بسنده کند. اما کیست که نداند در دنیای امروز، هیچگاه تیم ها با هر تعطیلی بدنسازی نمی کنند. لیگ های اروپایی هم مثل آسیا این روزها به دلیل برگزاری بازی های ملی تعطیل است اما تیم ها تمرینات شان مرتب برگزار می کنند و با انجام دیدارهای دوستانه، تیم شان را در شرایط مسابقه نگه می دارند.
البته استقلال جمعا 5 بازیکن در تیم امید و بزرگسالان دارد و شاید این از نظر کادر فنی شان، دلیلی باشد برای انجام ندادن تمرینات منظم. ولی قطعا برگزاری تمرینات به این شکل، نتیجه ای جز افول استقلال در بازگشت دوباره به مسابقات لیگ برتر ندارد.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =