۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴

همزمان با هفته کتاب و مطالعه نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره کتابخانه عمومی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین ازمحموداباد این نمایشگاه پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره کتابخانه عمومی و مدیر روابط عمومی فرمانداری و معاون آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد و دانش آموزان و اعضای کتابخانه عمومی در سالن گالری کتابخانه علامه دشتی محمودآباد افتتاح شد.
نادعلی صابر رئیس اداره کتابخانه عمومی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف آشنایی شهروندان با آخرین انتشارات کتاب و ایجاد انگیزه برای مطالعه و ارتقاء شاخص رشد مطالعه در جامعه برگزار میگردد.
وی گفت: در این نمایشگاه 2000 جلد کتاب با 500 عنوان در حوزه های ادبی ، علمی ، آموزشی و درسی و اخلاق و روانشناسی جهت بازدید و خرید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره کتابخانه عمومی محمودآباد گفت: به منظور تشویق نوجوانان و جوانان محمودآبادی به مطالعه کلیه کتابهای ارائه شده در نمایشگاه با 20 % تخفیف به دانشجویان و دانش آموزان ارائه شده و این نمایشگاه به مدت 15 روز دایر می باشد.
وی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از کتابخوانان و نویسندگان برتر شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: در نظر است از خیرین اهدا کتاب و فعالان حوزه کتابخوانی و مطالعه طی مراسمی در روز چهارشنبه 27 آبان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر تجلیل و قدردانی بعمل آید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =