ایرنا خبرداد: سرپرست بخش سرمایه گذاری در صنایع سنگین و برآوردهای مؤسسه ساچه ایتالیا گفت: شرکت ساچه تصمیم دارد به محض رفع تحریم ها برای ایجاد روابط قدرتمندتر و عملکرد بهتر، دفتری را در تهران بازگشایی کند تا به طور مستقیم فعالیت های خود را مدیریت می کنیم.

«جیولیو دل ماگرو» با استقبال از اجرای هر چه سریعتر برجام، افزود: امیدواریم به محض اجرای برجام، شرکت های ایرانی و ایتالیایی بتوانند فعالیت های مشترک خود را از سر بگیرند.

سرپرست بخش سرمایه گذاری در صنایع سنگین و برآوردهای مؤسسه ساچه ایتالیا افزود: در گذشته نزدیک به نیمی از سرمایه گذاری چهار میلیارد دلاری ایتالیا در سال 2004 در ایران به پتروشیمی اختصاص یافته بود.

دل ماگرو با بیان اینکه این موسسه در روزهایی که در انتظار لغو تحریم ها بوده، راهکارهایی برای حل دو مقوله مهم تکنیکی در ایران ترسیم و آماده ارائه کرده است، اضافه کرد: مساله نخست، نیاز شدید اغلب تجهیزات و تأسیسات ایران برای بازسازی و مساله دوم، ایجاد انعطاف در نظام بانکی برای تأمین مالی پروژه ها است که این نیز با برداشته شدن محدودیت های بانکی، برطرف خواهد شد.

سرپرست بخش سرمایه گذاری در صنایع سنگین و برآوردهای مؤسسه ساچه ایتالیا اعلام کرد: این شرکت تصمیم دارد به محض رفع تحریم ها، برای ایجاد روابط قدرتمندتر و عملکرد بهتر، دفتری را در تهران تأسیس کرده و به طور مستقیم از تهران، فعالیت های خود را مدیریت کند.

دل ماگرو در ادامه به فعالیت های شرکت ساچه اشاره کرد و گفت: این شرکت تقریبا دولتی ایتالیا در حوزه سرمایه گذاری فعال است.

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =