دبیر حزب موتلفه استان قزوین: تغییرات مدیریتی در استان نشانه احساس خطر از سوی اصلاح طلبان است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم می‌کند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین به نقل ازپایگاه خبری صبح قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب موتلفه استان قزوین در نشست خبری با حضور محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور و اصحاب رسانه درباره مطرح شدن موضوع احتمال تقلب در انتخابات سال ر اظهار کرد: این صحبت‌ها از سوی اشخاصی مطرح می‌شود که خود سابقه خوبی در انتخابات‌های دوره‌های گذشته ندارند.
وی در ادامه افزود: دوستان اصلاح طلب ما در استان در عزل و نصب‌های مدیریتی خود به بن بست رسیده‌اند و با ایجاد شائبه در انتخابات سال جاری به دنبال برهم زدن فضای آرامش استان هستند.
این فعال سیاسی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات سال 92 به اختلاف رای 270 هزار نفری مطابق با قانون احترام گذاشتند؛ اما اصلاح طلبان رای 10 میلیونی مردم را در سال88 نادیده گرفته و انتخابات را زیر سئوال بردند.
وی اذعان کرد: معتقدم با ائتلافاتی که در بین اصولگرایان استان شکل گرفته است طیف اصلاح طلب احساس نگرانی کرده‌اند و این تغییرات مدیریتی در استان در یک هفته گذشته یک امر طبیعی نیست.
شفیعی‌ها تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم می‌کند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟
وی اضافه کرد: البته در ادامه این تغییرات شاهد جابجایی فرمانداران برخی از مناطق و مقامات دیگر بودیم که این موضوع امری غیرطبیعی و به نفع توسعه و آرامش استان نیست.
دبیر حزب موتلفه استان قزوین در پایان تصریح کرد: ما از نوع برگزاری انتخابات در در کشور و استان نگرانی نداریم و به سلامت انتخابات اطمینان کامل داریم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =