تسنیم نوشت ، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز اگر چه کشور ایران در کانون بحران منطقه قرار گرفته اما به برکت وحدت ،همدلی و ولایت پذیری مردم از فضای امن در کشور برخوردار است.

سردار سید هاشم غیاثی عصر امروز در یادواره لاله های آسمانی که در مجتمع ایثار بیرجند برگزارشد دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان تلاش های خالصانه و شجاعانه امام راحل (ره) وملت ایران برشمردو اظهار داشت: مردم برای انقلاب اسلامی هزینه های زیادی پرداخت کرده اند واین نظام ساده به دست نیامده است.

وی پاسداری ازخون شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: وظیفه داریم با انتقال فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی وحفظ یاد وخاطره شهدا رسالت سنگین خود را به نسل های آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز اگر چه کشور ایران در کانون بحران منطقه قرار گرفته اما به برکت وحدت ،همدلی و ولایت پذیری مردم از فضای امن در کشور برخوردار است.

در یادواره لاله های آسمانی که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بانکها و همچنین حوزه مقاومت بسیج ادارات خراسان جنوبی برگزارشد از 120 خانواده شهیدخراسان جنوبی تجلیل شد.

تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگرکارکنان بانک ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بانک های استان را از اهداف مهم برگزاری این یادواره اعلام شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =