مجمع عادی هیات وزنه‌برداری استان کرمانشاه با حضور رییس فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در جلسه مجمع عادی هیات وزنه برداری استان کرمانشاه که امروز در سالن جلسات شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در چنین مجامعی یک نوع ارزیابی کلی از وضعیت عملکرد وزنه‌برداری استانها را در دستور کار داریم که ارزیابی ما از عملکرد هیات وزنه‌برداری استان کرمانشاه مثبت است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاسهای آموزشی مربیگری و داوری در شهر کرمانشاه و سایر شهرستانهای این استان و اختصاص میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی وزنه‌برداری به استان کرمانشاه از جمله مواردی است که آنها را مجدا پیگیری خواهیم کرد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هیات وزنه‌برداری استان کرمانشاه درخواست میزبانی مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی وزنه برداری را کرده که ما در فدراسیون این درخواست را با نگاه مثبت ارزیابی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه پتانسیل‌های بسیاری در رشته ورزشی وزنه برداری دارد و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین ارشد استان شاهد احیاء این ورزش در دیار کرمانشاه باشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: در دیداری که با مسئولین ارشد استان داشتم، قول مساعد برای حمایت از حضور یک تیم از این استان در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور را داده‌اند که ما نیز قول حمایت به هیات وزنه برداری استان در این راستا خواهیم داد.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: امیدواریم در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری سال آینده کشور شاهد حضوری تیمی از استان کرمانشاه چه در بخش جوانان و چه در بخش بزرگسالان باشیم.

وی همچنین در خصوص واگذاری تجهیزات وزنه برداری به استانها گفت: قرار شده وزارت ورزش و جوانان مبلغی را در راستای خریداری تجهیزات وزنه برداری به فدراسیون بدهد که در صورت تحقق تجهیزات خریداری شده را بلافاصله میان استانهای دارای اولویت توزیع خواهیم کرد که استان کرمانشاه یکی از استانهای اولویت دار کشور در بحث وزنه برداری است.

همچنین کیانوش رستمی این جلسه اظهارکرد: از زمانی که دکتر مرادی فدراسیون وزنه‌برداری را تحویل گرفته‌اند تحولات خوبی در آن رخ داده و به عنوان عضو کوچکی از جامعه قهرمانان وزنه برداری نهایت قدردانی را از این اقدامات دارم.

وی ادامه داد: پیش از روی کار آمدن دکتر مرادی، فدراسیون وزنه‌برداری جایی بود که هیچکدام از ورزشکاران و قهرمانان این رشته دوست نداشتند قدم در آن بگذارند، اما اکنون فضایی در آن حاکم شده که همه قهرمانان و ورزشکاران این رشته، فدراسیون را خانه خود می‌دانند.

رستمی تصریح کرد: هچنین در این دوره فدراسیون شاهد رونق گرفتن ورزش وزنه برداری در استانها و شهرستانهای مختلف ایران هستیم.

قهرمان وزنه برداری جهان اظهارکرد: استان کرمانشاه همواره از سرآمدان ورزش وزنه برداری در ایران بوده و حیف است که این پتانسیل به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: متاسفانه شرایط امروز وزنه برداری استان کرمانشاه بگونه ای است که در شان قهرمانان و نام آوران آن نیست و چند سالی می‌شود که در مسابقات قهرمانی کشور دیگر نام و نشانی از کرمانشاه نمی‌بینیم.

رستمی اظهارکرد: آنچیزی که از همه مهمتر است حفظ ادب و احترام و اخلاق در ورزش است که این مهم باید در سالن‌های ورزشی حکمفرما باشد تا والدین به فرزندانشان اجازه ورود به چنین فضاهایی را بدهند.

این قهرمان وزنه برداری جهان در پایان تاکید کرد: اگر لازم باشد حاضرم از جیب خود هزینه کنم تا تحولی در ورزش وزنه برداری استان ایجاد شود و به روزهای خوبش بازگردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =