مهر نوشت: عباس امینی کارگردان فیلم «والدراما» نخستین نمایش این اثر سینمایی در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین را به فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران تقدیم کرد.

عباس امینی کارگردان فیلم «والدراما» که عصر روز گذشته ۲۶ بهمن ماه در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین از این فیلم سینمایی رونمایی کرد درباره بازتاب این فیلم گفت: نخستین نمایش در جشنواره فیلم برلین مرا شگفت زده کرد و با تماشاگران بسیاری در سالن مواجه شدم که از این استقبال خوشحال هستم.

وی ادامه داد: علاوه بر فیلمسازان، منتقدان و اهالی رسانه خارجی که در سالن حضور داشتند، مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی و همچنین فاطمه معتمد آریا بازیگر سینمای ایران نیز در سالن حضور داشتند و حضور سینماگران ایرانی برای من قوت قلب بود.

این کارگردان جوان سینمای ایران یادآور شد: نخستین نمایش فیلم «والدراما» را به فاطمه معتمد آریا بازیگر سینمای ایران تقدیم کردم.

امینی در پایان صحبت های خود گفت: فیلم «والدراما» در بخش «نسل نو» شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین نمایش داده می شود و علاوه بر نمایش این فیلم در روز گذشته، دو نمایش دیگر نیز دارد. بر همین اساس دومین نمایش «والدراما» فردا ۲۸ بهمن و آخرین نمایش این فیلم در تاریخ ۲ اسفندماه خواهد بود و ساعات نمایش این فیلم به ترتیب ۱۶:۳۰ و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

فیلم سینمایی «والدراما» به تهیه کنندگی مجید برزگر ساخته شده است. این فیلم درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود و در نهایت هویت واقعی خود را پیدا می کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =