بایرن مونیخ در حالی به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یافت که تا دقیقه 90 از یوونتوس عقب بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان پپ که خیلی زود دو گل از یوونتوس دریافت کرده بودند، در دقایق پایانی بازی امیدی به گلزنی نداشتند که اشتباه اورا، کار را برای آنها آسان کرد.

بایرن مونیخ ابتدا در دقیقه 73 توسط لواندوفسکی به گل رسید تا یکی از دو گل یووه که توسط پوگبا و کودرادو به ثمر رسید را جبران کند. در دقایق پایانی اشتباه عجیب اورا، توپ را به بایرنی ها رساند تا آنها با ضربه تمام کننده مولر کار را به وقت اضافه بکشانند.
نیمه اول وقت اضافه هم ثمری برای هیچ کدام از دو تیم نداشت اما در 15 دقیقه دوم شرایط فرق کرد و بایرن مونیخ در 2 دقیقه دو بار دروازه حریف را گشود تا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آلکانترا در دقیقه 108 و سپس کومان در دقیقه 110 برای بایرن گلزنی کردند.
مانوئل نویر با وجود دریافت دو گل در این بازی، در چند نوبت دروازه تیمش را نجات داد.
با این نتیجه، بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار به برتری 6 بر 4 رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الکس A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    6 14
    تیم هائی مثل بایرن بارسلونا و رئال علاوه بر خوششانسی از کمک داوران هم سود میبرند چون مافیا شرطبندی همیشه پشتشونه...اگه یوونتوس به اندازه این تیم ها شانس داشت باید سه دوره اخیر اروپا رو فتح میکرد
    • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
      1 1
      واقعا این کاملا مشهوده که داوران از این تیما حمایت می کنند. خصوصا بایرن مونیخ. هنوز یادمون نرفته چند سال پیش چه جوری به کمک داور فیورنتینا رو حذف کردن.