سه طرح عمران شهری و بهداشتی در پلدختر به بهربرداری رسید

در دومین روز از هفته دولت سه طرح عمران شهری و بهداشتی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان پلدختر به یهره برداری رسید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،شهردار پلدختر در حاشیه آیین افتتاح طرح عمران شهری به درجمع خبرنگاران پلدخترگفت: میدان امید شهر پلدختر در مساحت 452 متر مربع در تقاطع خیابان رسالت جنوبی و خیابان امداد گران احداث شده است .
جهانگیر اکبری افزود: برای اجرای این طرح مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است .
وی گفت:جدول گذاری به طول یکهزار و 140 متر ، زیر سازی چهار هزار و 700 متر مربع و آسفالت یکهزار و 50 مترمربع در سطح شهر انجام شده که جهت این طرح اعتباری به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تملک دارایی هزینه شده است .
رئیس مرکز بهداشت پلدختر در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای پاعلم به خبرنگار ایرنا گفت: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 110 متر مربع و زیر بنای 80 مترمربع و با اعتبار 770 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته شده است .
عباس میرهاشمی افزود: با بهره برداری از این خانه بهداشت 303 خانوار از خدمات آن برخوردار شدند که کاهش هزینه های درمان و استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت از مزایای احداث این مرکز درمانی روستایی می باشد .
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: هم اکنون 54 خانه بهداشت در سطح این شهرستان در راستای اعتلای اهداف طرح نظام سلامت به ارایه خدمت به روستاییان مشغول می باشند .
شهرستان پلدختر با 84 هزار نفر جمعیت در جنوب استان لرستان قرار گرفته است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =