معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده دادرس در شعب جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی آرش اشتری در رابطه با برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده دادرس بیان داشت: در نیمه دوم اردیبهشت ماه و اوایل خرداد ماه سال جاری مرحل شهرستان المپیاد آماده دادرس در شعب جمعیت هلال احمر این استان برگزار و دانش آموزان آماده در روزهای سخت کانونهای دانش آموزی شعب این جمعیت در آیتم های پناهگیری و خروج ایمن، اسکان اضطراری، حمل مصدوم ، ارزیابی اولیه و ثانویه مصدوم و بانداژ و آتل به رقابت پرداختند.
اشتری اظهار داشت: بعد از این مرحله دانش آموزان منتخب (تیم دادرس شهرستان) مقام اول در مرحله شهرستان به مرحله استانی این المپیاد اعزام و در کنار تیم های دادرس دیگر شعب این استان، آموزه های خود را با هدف ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی و همچنین کار تیمی و گروهی به نمایش می گذارند.
وی افزود: این المپیاد همانند سالهای گذشته در 4 بخش درون مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری اجرا و در پایان افرادی که به مرحله کشوری رسیده اند به عنوان همیار مربی در مدارس و کانون دانش آموزی خود به کمک مربی، آموخته و تجربیات ارزشمند خود را به دیگر دانش آموزان علاقمند منتقل و آنها را برای سال بعد، آماده رقابت می کنند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =