فرماندارشهرستان شهرکرد گفت: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های منطقه غرب شهرکرد اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلابن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد ، حميد ملك پور در نشست ستاد بازآفريني شهري اظهار داشت: ۶ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان اعتبار به پروژه‌هاي منطقه غرب شهركرد، محله‌هاي چالشتر، مهديه و اشكفتك اختصاص يافت.

وي با اشاره به وجود محروميت در اين منطقه افزود: اين ميزان اعتبار در پروژه‌هاي حوزه شهرداري، علوم پزشكي، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و ساير دستگاه‌ها هزينه مي‌شود.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به ايجاد طرح پياده‌راه در مركز شهركرد بيان كرد: طرح پياده‌راه از چهارراه بازار تا فلكه آبي شهركرد ارائه شده كه در صورت تصويب تردد خودرو در اين مسير ممنوع و تنها براي رفت و آمد عابران است.

ملك پور با بيان اينكه در صورت تصويب اين طرح فضاسازي مناسب اجرا و چيدمان شهري در اين خيابان تغيير مي‌كند، خاطرنشان كرد: مانند اين طرح در شهر رشت استان گيلان نيز اجرايي شده كه مزاياي خوبي در پي داشته است.

وي در تشريح چرايي اين طرح تصريح كرد: با توجه به اينكه بازار مركزي شهركرد امروز به سمت شمال شهركرد در خيابان‌هاي كاشاني، دوازده محرم و وليعصر شمالي منتقل شده و بازار در بافت مركزي كارايي خود در زمينه بازار را از دست داده در صورت تصويب اين مصوبه تغييرات خوبي در بافت مركزي شهركرد ايجاد مي‌شود.

فرماندار شهرستان شهركرد در توضيح ستاد بازآفريني شهري بيان كرد: در راستاي پايدار كردن و كارآمد كردن فضاي شهري موجود كه به مرور زمان فعاليت خود را از دست داده و فرسوده مي‌شود در ستاد بازآفريني شهري با تأمين اعتبار از محل بازآفريني كشور اين فضاها تغيير و بازسازي مي‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =