۰ نفر
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به همت هلال احمر استان مرکزی طرح ملی خادم در راستای آشنایی خانواده ها در مواجهه با حوادث غیر مترقبه اجرا می شود.

زمانی، معاون آموزش و پژوهش در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت: این اجرای این طرح به صورت ملی از آذر ماه سال 95 در کل کشور آغاز شده و در این استان نیز از بهمن ماه در حال اجرای طرح هستیم.
وی با بیان اینکه این طرح برگرفته از خانواده آماده در برابر مخاطرات است، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است که خانواده ها را طی آموزش هایی با حوادث ناخواسته ای که رخ می دهد آشنا کنیم.
زمانی ادامه داد: سهمیه استان در فاز اول اجرای این طرح 4500 خانواده است که در 12 مرحله مربیان ما با مراجعه حضوری به درب خانه های مردم آموزش های لازم را در اختیار آن ها می گذارند.
وی با اشاره به اینکه آموزش ها اختصاصی و حساس سازی در مواجهه با خطرات از جمله مباحثی است که مردم در این طرح با آن ها آشنا می شوند، عنوان کرد: در حال حاضر استان مرکزی با رقمی بالاتر از سهمیه استانی یعنی با آموزش 5 هزارو 120 خانواده اجرای این طرح را آغاز کرده است و 4 مرحله از ابتدای اجرای طرح به انجام رسیده و مرحله پنجم پس از پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می شود.
زمانی خاطر نشان کرد: پیش از اجرای این طرح هر خانواده از سوی متولیان امر مورد ارزیابی قرار گرفته و از نظز آمادگی برای آموزش بررسی می سوند، سپس آموزش ها انجام می شود و در پایان طرح نیزبا ارزیابی مجدد مشخص می شود که این آموزش ها تا چه میزان بر افزایش اطلاعات آن ها در مقابله با خطرات و حوادث تاثیر داشته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =