باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی نوری اسکویی به بیان آخرین وضعیت ساخت «آبتین» و مشکلاتی که نوسانات ارزی در تولید این اثر به وجود آورد، پرداخت.

علی نوری اسکویی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «آبتین» گفت: با هدف تولید این اثر، مدیر هنری، کارگردان و کارگردان فنی سفری یک ماهه به ایران داشتند و پیشرفت خوبی به دنبال این سفر حاصل شد و هم اکنون مابقی کار‌ها در کره پیگیری می‌شود.

وی افزود: فکر می‌کنم فیلمبرداری این فیلم تا چند ماه دیگر ادامه داشته باشد؛ چون بخش اعظم آن انیمیشن است و فضاسازی مجازی آن زمان بر خواهد بود.

این تهیه کننده اذعان کرد: تغییرات قیمت ارز تا حدودی باعث شد محاسبات ما به هم بریزد؛ اما سعی کردیم با مدیریت و همکاری خوب و دوجانبه با طرف‌ کره ای، کار را پیش ببریم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در خانه سینما و زیر مجموعه‌های مرتبط با وزارت صنعت و معدن گپ و گفت هایی برای صنعتی شدن سینما صورت بگیرد تا شاهد چنین اتفاقات و مشکلاتی نباشیم و در صورت بروز مشکلات این چنینی بتوانیم راهکار مناسبی ارائه دهیم.

گفتنی است؛ «آبتین» داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند.

اولین نمایش «آبتین» در ایران و کره خواهد بود و اکران‌های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی «آبتین» برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه کننده کره‌ای است و کارگردانی آن را یک کره‌ای بر عهده دارد.

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    2 3
    بنده همان بی نام نخست هستم، جناب امیر میشه بگید: 1 این افرادی که لیست کردید چه تاثیری بر بشریت گذاشتند 2 و معارف و دانش اونها تا حالا کلا چه کمکی به بشر کرده؟و پاسخگوی کدام گلوگاه های فکری بشر بوده؟ 3 مثلا مکتب فلسفی اون ها چه بود ودر تزاحم یا تقابل و رویاروی با دیگر مکاتب فلسفی آیا خودنمائی داشته اند یانه فقط برای خودشان حضور داشته اندمانند ریش سفیدان فیلسوف سرخ پوست چادرنشین؟
    • امیر سیروس پور GB ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      4 1
      برای اینکه بفهمین این افراد چه کمکی به بشریت کردن باید زندگی نامشون رو بخونین. تو قالب یه کامنت دستاوردهای اینا قابل توضیح و توصیف نیست. مثلا جانگ یونگ شیل اولین باران سنج جهان رو اختراع کرده و در مورد برنامه ریزی برای کشاورزی کمک های شایانی کرد این وسیله.دریاسالار یی سون شین اولین کشتی زرهی جهان رو ساخته و از کشورش و ملیون ها آدم محافظت کرده. چوی یون یویی اولین دستگاه چاپ جهان رو ساخته که دیگه کاربردهاش اظهر من الشمسه.کره ای ها اولین سیستم گرمایش دنیا رو در دوران گوچوسون ساختن. همین اولچی موندوک با 30 هزار نفر از گوگوریو در برابر امپراطوری سویی دفاع کرد جوری که فقط 2800 نفر از سربازان سویی زنده برگشتن.
    • امیر سیروس پور GB ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      3 0
      همونطور که دیروز عرض کردم در مورد تمام این اشخاصی که اسم بردم تو سایت تاریخ ما شخص خود بنده مطلب نوشتم و ترجمه کردم از منابع معتبر.اگر یه سرچ ساده فارسی تو گوگل میزدین که معلومه نزدین این مقالات تو صفحه اول گوگل براتون ظاهر میشد و میتونستین مطالعه کنین. حتی تو خود سایت تاریخ ما هم میتونین این اسامی رو سرچ کنین. اسامی انگلیسی رو هم میزنم تو کامنت بعدی تا بهانه ای نمونه.
    • امیر سیروس پور GB ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      2 0
      . فلاسفه: یی هوانگ ،جانگ یاک یونگ، چوی چی ون، یی یی و .... دانشمندان:جانگ یونگ شیل، چوی یون یی، هونگ ته یونگ ،چوی مو سون و .... شعرا : شین سایمدانگ ،یی کیو بو ،جونگ مونگ جو و ..... ژنرال های معروف: اولچی موندوک، دریاسالار یی سون شین ،کیم یو شین، یون گه سومون، کیم شی مین، ژنرال چویی ونگ و ..... امپراطوری های مشهور: گوچوسون گوگوریو بالهه و .... همه اینا تو منابع تاریخی هست و با سرچ کردن تو سایت های لاتین هم میشه اطلاعات زیادی کسب کرد.
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 5
    ادامه از قبل ... 4 مثلا آیا فلاسفه کره ای که نام بردید اصلا می دانستند مثلا در اینسوی دنیا کسی به نام شیخ شهاب الدین سهروردی و یا کانت و یا هگل وجود داشته است؟ 5 این نام ها رو به فارسی جستجو کردم چیزی نیافتم لطفا همین نام ها رو به کره ای یا انگلیسی بنویسید تا ما نیز با جستجو بهره مند شویم شما فرق نام با نامدار رونمیدونی اگر به نام نوشتن باشه مطمئن باش قبایل چادر نشین آفریقایی نیز کلی از این نام ها دارند که ردیف کنند اما وقتی از تاثیر اون ها بر بشریت سخن به میان میاد همشون میشه یک نام توخالی نه نامدار
    • امیر سیروس پور GB ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      3 0
      این افراد علاوه بر اینکه فلسفه های جدید ایجاد کردن و فلسفه های قبلی رو تکمیل کردن، با سبک زندگیشون باعث بسط آموزه های پیروانشون شدن.مثل همه فلاسفه جهان که هدفشون بهبود اخلاقیات مردم بود نه بیشتر. در ضمن عدم شناخت شما از اونا دلیل بر مشهور نبودن اونا نیست.همونطور که کره ای ها و چینی و ژاپنی ها سهرودی و ملاصدرا رو نمیشناسن، ایرانی ها هم اون اشخاص رو نمیشناسن و این عجیب نیست. همین الانشم اساتید غربی سبک فلسفی عزیزان که اسم بردم رو دارن بررسی و تحلیل میکنن و کتاب ها نوشتن.من بازم در کامنت بعدی اسامی فارسی رو واضح تر مینویسم.برای اسامی لاتین هم لطفا با من از اون راه ارتباط بگیرین.
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 5
    ادامه از قبل ... 4 مثلا آیا فلاسفه کره ای که نام بردید اصلا می دانستند مثلا در اینسوی دنیا کسی به نام شیخ شهاب الدین سهروردی و یا کانت و یا هگل وجود داشته است؟ 5 این نام ها رو به فارسی جستجو کردم چیزی نیافتم لطفا همین نام ها رو به کره ای یا انگلیسی بنویسید تا ما نیز با جستجو بهره مند شویم شما فرق نام با نامدار رونمیدونی اگر به نام نوشتن باشه مطمئن باش قبایل چادر نشین آفریقایی نیز کلی از این نام ها دارند که ردیف کنند اما وقتی از تاثیر اون ها بر بشریت سخن به میان میاد همشون میشه یک نام توخالی نه نامدار
  • امیر سیروس پور GB ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    2 1
    متاسفانه خبر آنلاین کاراکترهایی انگلیسی رو غیر مجاز تشخیص میده و اجازه نمیده اسامی رو کامنت کنم.برای اینکار از بخش تماس با ما سایت تاریخ ما با بنده در ارتباط باشین تا اسامی انگلیسی رو حتی بیشتر از اونایی که تو کامنت نام بردم براتون بفرستم. در مورد اشکالتون هم باید بگم این افراد در فلسفه مورد کار خودشون که انواع مکاتب بودایی و کنفسیوسی بود بسیار سر آمد بودن.این موضوع رو با خوندن زندگی نامه هاشون میتونین درک کنین. لازم نیست کانت و هگل و سهرودی رو این افراد بشناسن. همونطور که این عزیزان نفراتی رو که من نام بردم رو نمیشناختن چون ارتباطات در دنیای اون روزگار وجود نداشت.