معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: امروز 90 درصد وقت ما به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می گذرد و در امنیت کشور مشکل نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان، دکتر حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان گفت: ما امروز شرایط ویژه ای داریم و دشمنان اسلام، فرهنگ و اقتصاد و امنیت کشور را هدف قرار داده اند.

وی با اعلام اینکه تحریم هدف غایی نیست و می خواهند امنیت کشور را به هم بریزند، خاطرنشان کرد: 
 هر زمانی که تهدیدات کشوری افزایش یابد، ضعفهای داخلی نمایان می شود و اگر در حوزه مدیریت برنامه نداشته باشیم، ثبات کشور به هم خواهد ریخت.

دکتر ذوالفقاری تاکید کرد: ما فرصت نداریم در این وضعیت وقت خود را صرف حواشی کنیم.

 وی با بیان اینکه از وحدت و همدلی و انسجام استان همدان بسیار خوشحال است، افزود: امروز نیازمند کار، تلاش، وحدت و همدلی بیشتری هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اعلام اینکه، به عنوان فرزند استان همدان، مفتخرم که همشهریان عزیزم اینگونه از خدمتگزار قبلی تشکر و از خدمتگزار جدید استقبال می کنند، تصریح کرد: این نشان از فرهنگ، اخلاق و تاریخ این منطقه دارد.

مهندس محمد ناصر نیکبخت، استاندار سابق همدان نیز ضمن تشریح خدمات انجام شده در 5 سال گذشته گفت: در این دوره انسجام عجیبی بین مسئولین اجرایی  و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وجود داشت.

وی با یادآوری اینکه، در دوره مسئولیت خود 430 جلسه با وزرا ، سازمانها و مدیران کشوری در تهران داشته، افزود: دستگاه های نظارتی استان در ارتباط با سرمایه گذاری قول داده اند حمایت همه جانبه داشته باشند.

نیکبخت، تبلور اقدامات استان را در جدول نرخ بیکاری که مرکز آمار ارائه داده دانست و خاطرنشان کرد: پایین ترین نرخ بیکاری در کشور را استان همدان دارد.

 
مهندس سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان نیز در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، با تشکر از اعتماد رئیس جمهور، وزیر کشور و هیات دولت به وی گفت: استان همدان تاریخ بلندی دارد  و با افتخار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نامیده شده و به همین علت در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شد.

وی تقدیم بیش از 8 هزار شهید برای انقلاب اسلامی و وجود سرداران عزیز و نام آشنایی همچون سردار شهید همدانی  که نامشان همیشه جاودانه است، اظهار داشت: مفتخرم این توفیق نصیب بنده شد که خدمتگزار مردم عزیز همدان باشم و افتخارم این است که سرمایه اجتماعی در این استان دارم.

شاهرخی با اعلام اینکه از اقای نیکبخت سپاسگزارم که انصافا استان همدان به واسطه مدیریت ارزشمند و اخلاق مدار و جدیت و سختکوشی ایشان روی ریل توسعه است، افزود: تجلیل از آقای نیکبخت تجلیل از خصائص ویژه و برجسته یک مدیر موفق و تجلیل از تمام خوبی هاست.

وی رمز موفقیت استان همدان را وحدت و همدلی دانست و گفت: من هم قصد دارم به لطف خدا در جهت تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر و هم افزایی حرکت کنم.

مهندس شاهرخی، نقش نماینده ولی فقیه را بسیار پر رنگ و اثرگذار اعلام کرد و یادآور شد: آیت الله محمدی، به عنوان پدر معنوی استان در جهت وحدت که محور پیشرفت استان بوده گام برداشته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =