فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در چهارشنبه آخر سال با شادی مردم مخالف نیستیم ولی اگر کسانی بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازد قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سردار" غلامعباس غلامزاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز۹۸ با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه جهت چهارشنبه آخر سال انجام شده بیان داشت: باکسانی که احساس کنیم امنیت را به خطر می اندازند برخورد جدی خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ما با شادی مردم مخالف نیستیم ولی اگر کسانی بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازد قاطعانه برخورد خواهیم کرد افزود: تا کنون ۲۳ هزار عدد مواد محترقه کشفیات داشته ایم که در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری  گفت:  اگر رانندگانی در شب چهارشنبه سوری با حرکات نمایشی خودشان بخواهند آسایش را از مردم بگیرند حتما خودرو آنها را توقیف و در تعطیلات در پارکینگ نگه داری می شوند.

سردار غلامزاده در ادامه این نشست خبری اجرای طرح نوروزی را یک رزمایش بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: مسائل انتظامی ، امنیتی و ترافیکی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز۹۸ همچون سال گذشته به خوبی مدیریت خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر خاطرنشان کرد: ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است که از این تعداد بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شد.

سردار غلامزاده با تاکید بر اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است، بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز به صورت قاطع عمل می کند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ در استان تجمیع شده است، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ هزار عملیات پلیسی ۱۱۰ در سال گذشته انجام گرفته است.

سردار غلامزاده گفت: طرح انتظامی از ۲۹ اسفند تا ۲۱ فروردین اجرایی خواهد شد که شعار آن نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان به نصب دوربین البسه نیروهای انتظامی در استان خبر داد و تصریح کرد: ۳۰ واحد گشتی به دوربین البسه مجهز خواهند شد تا دقت در اجرای عملیات ها بالا رود.

۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام ،این مستلزم این است که خود نهادهای دولتی از جمله شهرداریها،نیروی انتظامی ،آتش نشانی و....مجری چهارشنبه سوری شوندواجرای این مراسم را مدیریت کنند.