برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در آذربایجان‌غربی از امروز ۲۶ مهرماه با پیاده روی و نرمش صبحگاهی جامعه ورزش این استان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، صبح امروز همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی جامعه ورزش استان و کارکنان ادارات کل و شهرستان در پارک گوللرباغی ارومیه برگزار شد.

سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در حاشیه این همایش گفت: شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش "ورزش، همبستگی ملی و ایران قوی" است و ۱۴۴۴ برنامه مختلف در سراسر استان همزمان با این هفته برنامه ریزی شده است که از این تعداد برنامه ۷۵۰ عنوان مسابقه ورزشی، ۶۰ عنوان جشنواره، ۱۲۰ عنوان برنامه‌های فرهنگی، ۵۰ عنوان همایش، ۱۶۰ عنوان تجلیل، ۲۵ عنوان کارگاه، ۴۶ عنوان برنامه عمرانی، ۱۷۲ عنوان برنامه ویژه بانوان و ۶۱ عنوان برنامه ویژه جوانان و سمن‌ها طرح ریزی شده است.

بیرامی اضافه کرد: پیاده روی و اجرای برنامه زورخانه‌ای در پارک الغدیر، اهدای خون، تجلیل از قهرمانان مختلف ورزشی، حضور در مزار شهدا و مزار پهلوان سیامند رحمان، جشنواره نشاط و تندرستی، جشنواره بازی های بومی محلی، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه، همایش رسم جوانمردی، جشنواره محلات، اهدای مدال به خانواده شهدا و جشنواره طبیعت گردی ورزشی و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی از جمله برنامه‌های مهم این هفته خواهدبود.

وی همچنین از برگزاری نمایش آثار نخستین جشنواره کشوری عکس محرم همزمان با هفته تربیت بدنی به عنوان یکی از برنامه ها نام برد.

عکاس: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =