مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از شناسایی ۳۰۰ فرصت گردشگری طبیعی و میراثی در استان گیلان خبر داد و اضافه کرد: ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گیلان در دست اجراست.

ولی جهانی در گفت وگو با خبرآنلاین گیلان با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری کشور در تابستان امسال، اظهار کرد: این همایش با مشارکت دو وزارتخانه کشور و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تهران برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی همایش مذکور در گیلان به ریاست معاون اقتصادی استاندار خبر داد و تصریح کرد: حضور استان گیلان در این همایش و ایجاد زمینه مناسب برای نمایش فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با مشارکت کلیه فرمانداران و شهرداران و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شناسایی ۶۰ فرصت سرمایه گذاری استان جهت ارائه در همایش مذکور، گفت: مجوزهای بی نام برای سرمایه گذاران صادر شده است.

جهانی با بیان اینکه به کمک فرمانداران کلیه استعلامات لازم جهت آغاز سرمایه گذاری اخذ شده است، متذکر شد: این استعلامات از دستگاه ها اخذ شده و سرمایه گذاران با فراغ بال می توانند فعالیت خود را آغاز کنند و نیازی به مراجعه به دستگاه ها ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به راه اندازی کارگروه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، بیان کرد: دبیری این کارگروه بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان بوده و ۱۷ فرماندار در آن عضویت دارند

۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =