فارس نوشت:

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «فرات» به کارگردانی مازیار میری در یک بیمارستان ادامه دارد.
 
این مجموعه تلویزیونی برای پخش در ماه محرم از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. این سریال در 10 قسمت به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی ساخته می‌شود و چهره‌هایی چون اکبر زنجانپور، گوهر خیراندیش و حسن پورشیرازی در آن ایفای نقش می‌کنند.
 
فیلمنامه سریال «فرات» را علی‌اکبر محلوجیان که نگارش فیلمنامه مجموعه‌های «زیر تیغ» و «مثل هیچکس» را بر عهده داشته نوشته و امیر عربی نیز بازنویسی متن آن را انجام داده است.
 
این سریال داستان دو دوست قدیمی را به تصویر می‌کشد که بر اثر حادثه رفاقت دیرینه آن‌ها جای خود را به دشمنی می‌دهد به گونه‌ای که آن دو را رو‌ در‌ روی یکدیگر قرار می‌دهد.
 
همه لوکیشن‌های این سریال در تهران است و فریبا جدی‌کار، حمید ابراهیمی، رامین راستاد،‌ نفیسه روشن، شیوا ابراهیمی،‌ روح‌الله کمانی، ناز‌آفرین کاظمی، سارا بهرامی و علی مرادی از دیگر بازیگران سریال «فرات» هستند.
 
تا به حال یک سوم تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده و همزمان تدوین آن نیز در حال انجام است.
 
در حال حاضر لوکیشن این سریال در منزل حاج کاظم که پورشیرازی ایفاگر نقش آن است، انجام می‌شود و تا چند روز آینده لوکیشن بیمارستان ضبط خواهد شد. تا به حال لوکیشن منزل حاج ابراهیم که اکبر زنجان‌پور ایفاگر نقش آن است، ضبط شده است.
 
58243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    7 0
    مسئلةُ: چرا با اين همه هجمه ای كه به بدحجابی بازيگران زن می شود، يك بار از خانم نفيسه روشن به خاطر حفظ حجابشان، تقدير و تجليل ولو در سطح رسانه ای نمی كنند؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    4 1
    به گمانم آقای محلوجیان خیلی تحت تأثیر زیرتیغ قرار گرفته که دوباره همون رو نوشته و اسمش رو گذاشته "فرات"