در شرایط کنونی آنچه از شما انتظار می رود این است که از همه توان خود برای دعوت مردم در انتخابات استفاده کنید.

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در نشست با جمعی از روحانیون و مبلغان نقش آفرینی آنها را در عرصه‌های مختلف ستود و گفت: در شرایط کنونی آنچه از شما انتظار می رود این است که از همه توان خود برای دعوت مردم در انتخابات استفاده کنید.
محمد رضا جلالی افزود: بی تردید این ترغیب شما می تواند زمینه و بستر لازم را برای دفاع از اقتدار و جمهوریت نظام بیشتر نماید.
وی افزود:در حال حاضر شور و نشاطی که برای حضور در انتخابات شاهد هستیم ناکافی است لذا تلاش ها باید بیش از این صورت گیرد و نباید به وضع موجود بسنده کرد.
فرماندار لنگرود با بیان این مطلب که نباید اجازه دهیم رویای دشمن برای مایوس ساختن مردم در انتخابات به واقعیت تبدیل شود اظهار کرد: آنچه می تواند نظام ما را در یک شرایط امنیت بخشی قرار دهد حضور ملت در پای صندوقهای رای گیری است.
به گفته وی، اگر مشارکت تنزل یابد انتظار خیلی از چیزها بویژه فشارهای بین المللی را خواهیم داشت.
جلالی در بخش دیگری یادآور شد: این ملت با وجود همه فشار ها پای آرمانهای انقلاب ایستاده و ذره ای از آن عدول نخواهد کرد.
فرماندار لنگرود در خاتمه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت در یازدهم اسفند ماه برگ زرینی بر صفحات پر افتخار نظام رقم خواهند زد تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان لنگرود تمام امکانات اعم از سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =