عکسها و مطلب ارسالی از میلاد از سوئیس

میلاد از سوئیس ضمن ارسال تصاویر مذکور نوشته: 3 تصویر از اتوبان موسوم به A9 در جنوب سوئیس ارسال کرده ام تا موقعیت دشوار تونل را نشان داده و تاکید کنم که برای احداث چنین اتوبانی علی رغم موقعیت دشوار جغرافیایی، سوئیسی ها به سرعت آنرا احداث کرده اند. اما ما برای جاده تهران-سمال 17 سال است که مثلا تلاش کرده اما به جایی نرسیده ایم.
تصویر یک و دو تنها 2 تا از تونلهای این جاده است و در یکی دیگر از تصاویر پلهای سمت چپ بر فراز شهر احداث شده است تا مردم سریعتر به مفصد برسند.
میلاد اظهار تاسف کرده که چرا مسوولین ما بعد از 17 سال هنوز نتوانسته اند جاده تهران-شمال را مدیریت کرده و احداث کنند.
 =====

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم.

لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/5656
 

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    آقای میلاد از سوئیس وقتی قصد مقایسه دوتا چیزو با هم داری، دو چیز همگن رو با هم مقایسه کن. آخه سوییس و ایران چه چیز مشابهی با هم دارن؟ تاریخ مشابه! اقتصاد مشابه! موقعیت ژئوپولتیک ژئواستراتژیک مشابه! از همه مهمتر فرهنگ مشابه؟! به داشته های خودت اعتماد کن و حسرت دیگران رو نخور.
    • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      324 5
      همین اعتماد به نفس بیجا و غرور کاذب ما ایرانیها و خوابیدن در باد داشتیم هاست که نمیذاره به هیچ جا برسیم!!یعنی به نظر تو اقتصاد ما از سوئیس بهتره؟یا به قول تو"ازهمه مهمتر فرهنگ ما"باعث شده اتوبان تهران_شمال ما راه اندازی بشه؟
    • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      324 2
      من به داشته های خودم افتخار می کنم. به 12 ساعت ترافیک جاده 4 ساعته کندوان افتخار می کنم! به کشتگان اتومبیل هایی که به دره ولی آباد در این جاده افتادند افتخار می کنم! به مدیریت ناهماهنگ جاده کندوان قبل از تونل 11 که جزء استان البرز است و بعد از این تونل که جزء مازندران است و کیفیت آسفالت و نقاط سبقت به شدت کاهش می یابد افتخار می کنم! به بهمن گیرهای این جاده که برای آمدن اتوبوس نباید وارد بهمن گیر شوی افتخار می کنم. به عدم وجود امکانات بهداشتی و رفاهی در این جاده افتخار می کنم! به ریزش سنگ هایی که گاه به اندازه یک اتومبیل می شوند در جاده کندوان افتخار می کنم! به مرگ هموطنانی که زیر بهمن های این جاده دفن شدند افتخار می کنم! به ابهت جاده 100 ساله کندوان وقتی زلزله می آید و ریزش سنگ ها افتخار ...
    • سودا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      27 0
      مدیران باکفایت مشابه!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      57 2
      من هم به صبر ايوبي كه به همه‌ي ايراني‌ها اعطا شده افتخار مي‌كنم
    • آرش IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      43 0
      اون کسی که میگه به علت عدم تشابه تاریخ و اقتصاد و موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک نباید مقایسه‌ای صورت بگیره به وضوح معلومه که خودشم نفهمیده چی گفته و فقط برای پاک کردن صورت مسله یه سری کلمات رو به هم بافته، تاریخ و اقتصاد و موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک در ساخت یک بزرگراه تأثیر گذار هستند یا توان و دانش مدیریتی و اجرایی و فنی ؟
    • میلاد CH ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      43 0
      دوست عزیز بنده مقایسه فرهنگی، اجتماعی نکردم، بنده قصد اطلاع رسانی داشتم که یک شهروند مثل شما بداند، ولی ظاهرا شما دوست نداری بدانی و دوست داری اطلاع غلط بهت بدن و خیلی هم راحت بپذیریش. بنده اگر کشورمو دوست نداشتامو بهش افتخار نمیکردم واسه پیشرفتش وقت نمیزاشتم برام عکس بگیرم بفرستم تو این سایت
  • amin US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    248 9
    همه چیز تو ایران ممکنه ... اینجا ایران است کشور رکورد های گینس
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    55 97
    این مقایسه کاملا اشتباه است. مشکل آزادراه تهران-شمال، از جنس مشکلات اجرایی، مدیریتی و مالی است. مشکل این نیست که توان فنی اجرای آن وجود ندارد. بلکه مشکل اینجاست که پیمانکاری _از بخش خصوصی_ که متناسب با حجم این پروژه توان و ظرفیت داشته باشد وجود ندارد. بخش دولتی هم _به صورت کاملا منطقی_ صلاح نمی داند توان و وقت خود را در چنین پروژه ای مصروف کند.
    • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      52 1
      جمله ی آخرت خیلی عالیه!خستگیمون در رفت! متخصصین خستگی ناپذیر بخش دولتی پس از محاسبات طاقت فرسا به این نتیجه رسیدند که باید توان و وقت خود را صرف دیگر پروژه های ناقص و ناتمام کنند.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    157 4
    اگر یک درصد فرض کنیم که ایران چنین اتوبانی داشته باشد مطمئنا به این تمیزی نیست
  • MEYSAM IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    148 3
    یه فرقی دارن اونم اینه که تونل سوییس قبل از درست شدنش در مورد عوارضیش صحبت نشده بود اما تو ایران اعلام کردن قیمت عوارضی تهران-شمال 2500 تومنه
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    21 19
    دوتا تونل نيست. يكيه.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      17 0
      دو تا سوراخ تونل مشخصه برادر عزيزم پس دو تا تونله حالا هر دوش يجا ميره اما دو تاست
  • علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    خوش بحالش که تو بهشت زندگی میکنه. بهشت حقیقی.
  • امیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    55 3
    آقای بی نام الان این چیزا که نوشتی چه ربطی داشت. خیلی هم مشابه هستند عوارض سخت طبیعی وجه مشترک هر دو جاده است. هنا تونستن ولی ما با مهندس های چینی نتونستیم.میخاستی یه سری کلمه که تازه یاد گرفتی بهمون بگی؟ مرسی یاد گرفتیم.
  • نويد IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    116 0
    تمامي اينها برميگرد به مديريت .سوئيس با مديربت، اينچنين تونلهايي ميسازد و ما هم با مديران يكشبه مدير شده و كساني كه لياقت ندارند جاده شمال آنهم با مصالح چيني ساخته ميشود ،البته اگر عمر من و شما كفاف ديدنش را بدهد
  • فواد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    61 2
    بستگی به مدیرت و مهمتر از آن فرهنگ استفاده مردم داره
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    21 0
    آقا میلاد ما یک جاده 100 کیلو متری روی زمین تخت داریم مه روی تمام وزرای راه رو کم کرده و جالب است بدانید کار ساخت این جاده از بعد از جنگ تحمیلی تا الآن ادامه داره و هنوز تمام نشده و انشاا... اگر زنده بودیم خبر تمام شدنش را خواهیم شنید شاید هم نه به هر حال از اینکه شما اون صحنه های امیدوار کننده را میبینی و خوشحال میشی خوشحالیم.اینجا آبادان است(هنوز)؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    24 0
    دليل اينهمه تفاوت در يك كلمه "شايسته سالاري"
  • مهدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    24 0
    آخه خبر نداری ! همه پتانسیل و نیروی عمرانی کشور داره صرف ساخت پدیده شاندیز میشه !!!!!!!!!!
  • امین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    15 0
    مشت نمونه خروار است.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    29 2
    فقط به عکس 2 نگاه کنید!!! برای اینکه جنگل از بین نره و درختان کمتری بریده بشه روی جنگل پل زدند!! حالا اون تکه سمت چالوس اتوبان تهران-شمال ببینید برای 30 کیلومتر اتوبان کلی درخت بریدند و خاکریزی کردند!! بخاطر حفظ اندک جنگلهای باقیمانده هم که شده خداکنه هیچوقت این اتوبان کذایی ساخته نشه!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    6 7
    این قیاس اساسا مع الفارغ است.
  • مجتبی اکبریان IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    21 0
    آزاد راه تهران شمال دروغ سیزده
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    23 4
    آخرپدر آمرزیده اگر در ایران هم همچین اتوبانی بزنند که مردم می روند وسط اتوبان و ضمن استفاده از درخت و آبشار و آب و هوا مشغول تناول هندوانه و درست کردن جوجه می شوند.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    7 6
    این چه مقایسه ای که شما انجام میدی توان کشور ما با سوئیس در خدمات مهندس راه و ساختمان یکی نیست در ضمن عکس های تونل ایرانی کجاست