آندرانیک تیموریان ملی پوش ایرانی تیم الخریطیات قطر به ورزشگاه محل بازی های قهرمانی فوتبال ساحلی رفت./ عکس: امیر حسین حسینی

به گزارش خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیشب در دوحه قطر توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. شاگردان اکتاویو  3 بر یک از سد امارات گذشتند و فینالیست شدند تا به رقابت های جام جهانی برسند. این دیدار غیر از 500 ایرانی که به تشویق ملی پوشان شان آمده بودند یک مهمان سرشناس هم داشت. آندو تیموریان که در قطر بازی می کند به تماشای بازیکنان ملی پوش ایران رفت و این صعود را به آنها تبریک گفت. همچنین ملی پوشان فوتبال ساحلی هم برای موفقیت تیم ملی در راه صعود به جام جهانی ابراز امیدواری کردند.

 بعد از این موفقیت برای فوتبال ساحلی ایران ،  پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران با تمجید از عملکرد مجموعه تحت نظرش گفت:«تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقتدرانه مقابل حریفان خود ایستادگی کرد و به جام جهانی راه یافت و در واقع این صعود نتیجه یکسال تلاش و زحمات کادر فنی، بازیکنان و حمایتهای ویژه فدراسیون و همکاری باشگاهها بود.»

علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال هم در این باره گفت:«از کادر فنی و کمیته فوتبال ساحلی تشکر می کنم چرا که با برنامه‌ریزی از سوی کادر فنی و پشتیبانی فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی این تیم توانست علاوه بر راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه بازیهای جام جهانی را کسب کند. بازهم می‌گویم برد مقابل امارات اتفاقی نبود. بازیکنان خوب کار کردند. این پیروزی نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی بود. برای اینکه بتوانیم درجام جهانی درخشش خوبی داشته باشیم و جز 4 تیم برتر جهان قرار بگیریم باید برنامه وتدارکات خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیریم تا این تیم نشان دهد در جهان حریف سرسختی برای دیگر تیم ها است. ملی پوشان قبلا با این تیم بازی داشته و مقابل ژاپن باخت نداشتند. معتقدم برد برابر امارات و کسب سهمیه رقابتهای جام جهانی به بازیکنان انگیزه بالایی داد تا در فینال با بازی بسیار خوب و نتیجه مطلوب بتوانند شادی را برای خانواده فوتبال به ارمغان آورند. ما بیشتر به بازی با امارات نیاز داشتیم تا ژاپن و ابتدا برای ما کسب سهمیه رقابتهای جام جهانی بسیار اهمیت داشت. امیدوارم این تیم را پشت سر بگذارند و نتایج درخشان‌تری را کسب کنند. »
4141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير تبريز اوغلي IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    4 0
    شادابيان وقتش نرسيده به فوتبال ساحلي هم سر بزنه وگرنه اونم نابود ميكردش
  • قاسم IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    7 0
    بازم گلی به جمال غیرت این غیور مردا دمشون گرم