در سوانح رانندگی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در مناطق مختلف کشور به وقوع پیوست 13 نفر کشته و 29 نفر دیگر مصدوم شدند.

صبح امروز شنبه ترمز تریلر حامل آهن دچار نقص فنی شده و تریلر به ساختمان بنیاد مسکن شهرستان خرم ‌آباد برخورد کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در حاشیه این سانحه رانندگی به فارس گفت: این سانحه رانندگی صبح امروز در خیابان جلال آل احمد خرم ‌آباد رخ داد. ترمز تریلر حامل آهن که از سمت بالا به پایین در حال حرکت بود، متأسفانه دچار نقص فنی شده و تریلر به ساختمان بنیاد مسکن شهرستان خرم ‌آباد برخورد کرد.
فرهاد خاکی پور افزود: در برخورد تریلر، دیوار ساختمان بنیاد مسکن شهرستان خرم آباد تخریب شده و متأسفانه راننده این خودرو در دم جان‌باخته است.
لازم به ذکر است؛ این تریلر دارای بار تیرآهن 14 بوده و می‌خواسته که آن را به یکی از خیابان‌های شهرستان ‌خرم‌ آباد حمل کند؛ علت حادثه در حال بررسی است.
 

 

سواری به داخل جوی کنار بزرگراه باکری افتاد،موتورسوار جان باخت
برخورد خودرو سواری با موتورسیکلت باعث مرگ موتورسوار جوان شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 21:26 دقیقه جمعه شب با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 27 را به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه باکری اعزام کرد.
به گفته ابراهیم نادر پور، فرمانده آتش نشانان اعزامی خودرو سواری پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک دستگاه موتور سیکلت و نیزچهار دستگاه خودرو سواری پارک شده در کنار بزرگراه، برخورد کرد و سپس به داخل جوی کنار بزرگراه افتاد.
وی با اعلام این که راننده این خودرو سواری پس از وقوع حادثه از محل گریخت، افزود: به دنبال این سانحه رانندگی، موتورسوار 27 ساله از روی موتور سیکلت خود به هوا پرتاب شدو با شیشه پنجره عقبی یکی از خودرو های پارک شده در کنار بزرگراه برخورد کرد.
نادرپور با اشاره به تائید مرگ این موتور سوار توسط عوامل اورژانس، اظهار داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشداردهنده و قطع سیستم برق خودروها، پیکرراکب موتورسیکلت را از محل خارج و تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

2 کشته و 11 زخمی در تصادف پراید، پژو و وانت نیسان
حسین رستمی، رئیس فوریت‌های پزشکی رامهرمز از کشته و مجروح شدن 13 نفر از سرنشینان 3 خودرو در حادثه رانندگی جاده رامهرمز ـ هفتکل خبر داد و به فارس گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو و وانت نیسان در کیلومتر هشت محور رامهرمز به هفتکل 13 نفر کشته و زخمی شدند.
وی با اشاره به 11 مصدوم این حادثه افزود: میثم مرادی نیکو 25 ساله، علیرضا فرهانی 22 ساله، رقیه فرهانی پنج ساله، ماهان عسکری چهار ساله، علی چراغی 18 ساله، راضیه رشیدی 19 ساله، ریحانه رشیدی 14 ساله، عاطفه رشیدی 16 ساله، نرگس رشیدی 22 ساله، فاطمه چراغی 25 ساله و فریماه چراغی 23 ساله در این حادثه مجروح شدند.
رئیس فوریت‌های پزشکی رامهرمز تصریح کرد: مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز و ماشین‌های عبوری از محل حادثه به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اولیه پزشکی در اورژانس بیمارستان رامهرمز، مجروحان توسط 9 دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی این شهرستان جهت اقدامات پزشکی مطلوب‌تر به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.
به گفته رستمی حال سه نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

 

سوانح رانندگی قزوین یک کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت
سیدمظفر حسینی، رئیس پلیس راه استان قزوین به فارس گفت: وقوع دو حادثه در قزوین یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت. در نخستین سانحه رانندگی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان تاکستان از برخورد یک دستگاه کامیون اسکانیا حوالی سه‌راهی شامی‌شاپ با یک دستگاه سواری پراید مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در بررسی مأموران مشخص شد یکی از سرنشینان پراید بر اثر شدت جراحات در محل وقوع تصادف جان باخته و سرنشین دیگر خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است. پلیس علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راننده کامیون در گردش به طرز غلط اعلام کرد.
حسینی عنوان کرد: همچنین در سانحه دیگری روز گذشته در جاده بوستان فدک قزوین یک دستگاه سواری پراید واژگون که در این سانحه راننده و سرنشین خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. پلیس در حال بررسی علت وقوع این واژگونی است.

 

انحراف به چپ کامیون، سه تن را کشت
سرهنگ صمد اسفندیاری، معاون عملیات پلیس‌راه کشور از کشته‌شدن سه تن در برخورد مرگبار کامیون بنز و وانت نیسان خبر داد و در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور به برخورد خونین یک دستگاه کامیون بنز با وانت‌نیسان در کیلومتر45 جاده کرمان – بم در استان کرمان اشاره کرد و به ایسنا گفت: در این حادثه که در ساعت 18 روز گذشته رخ داد، سه تن کشته و یک تن دیگر نیز مجروح شد. بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که انحراف به چپ از جانب راننده کامیون بنز علت بروز این حادثه بود.
معاون عملیات پلیس‌راه کشور همچنین از برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو 405 در محور رباط در استان خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که به علت انحراف به چپ از جانب راننده پژو405 رخ داد دو تن کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.
وی با بیان اینکه 36 درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته از نوع واژگونی بود گفت:‌ تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ در صدر مهمترین علل بروز تصادفات در شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور است.

 

سقوط مرگبار خودرو به دره‌ در خوی
سرگرد خشنود، فرمانده پلیس راه خوی از بروز یک تصادف مرگبار در این شهرستان خبر داد و به ایسنا گفت: ظهر روز جمعه راننده یک دستگاه خودروی پاترول به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر سقوط در دره جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه در محور خوی - قطور این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن یک نفر جان باخت.

 

یک کشته در برخورد دو خودرو در محور نیر – سراب
برخورد خودروی پژو با یک دستگاه کامیون برف روب در گردنه صایین در محور نیر - سراب یک کشته برجای گذاشت.
به گزارش واحد مرکزی خبر، این حادثه که صبح امروز شنبه رخ داد راننده خودروی سواری در دم جان باخت.
سرهنگ نوری، فرمانده پلیس راه اردبیل - سراب علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری به علت انحراف به چپ اعلام کرد.

 

سانحه رانندگی در محور خرم آباد – بروجرد
سانحه رانندگی در محور خرم آباد - بروجرد یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش واحدمرکزی خبر، رئیس پلیس راه لرستان گفت : بر اثر این تصادف که بین یک دستگاه کامیون بنز خاور و یک دستگاه کامیون بنز ولو در کیلومتر یک پلیس راه چالانچولان رخ داد سرنشین خاور فوت کرد و راننده آن نیز مجروح شد.
سرهنگ شرافتی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده بنز خاور اعلام کرد.

عکسها: فارس
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    6 1
    متاسفانه این کامیون های فرسوده با عمر بیش از 35 - 40 سال در کشور در حال تردد هستند و کسی نیست جلوی اینها رو بگیره.!!! فقط بلدند جریمه ها را دو برابر کنند
  • بدون نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    5 1
    باز هم تریلی هووو
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    4 1
    با اين رانندگي ها در ايران اين حوادث عاديه بياييد فكري بكنيم !!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    6 4
    آقا يه ماشين جديد در گزارش آخري ديده شده.كاميون بنز ولو!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    3 0
    انقدر تو بیابون جادها زحمت بکش اخرش ......خدا رحمتش کنه