اشکان دژآگه عملکرد تیمی همبازیان خود را در بازی روز شنبه مقابل استوک سیتی ستود.

به گزارش خبرآنلاین، سفیدپوشان فولام روز شنبه با ضربه والی زیبای برباتوف 1- صفر استوک سیتی را بردند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهند. اشکان دژآگه ملی پوش ایرانی فولام که به مهره ثابت این تیم تبدیل شده است، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه فولام می گوید "این بازی برای تیم ما خیلی مهم بود و فکر می کنم خوب بازی کردیم. یک بازی سخت بود و خوشحالم که برنده شدیم".

"فکر می کنم هر بازی سخت است و فولام روز شنبه عملکرد خوبی داشت. از دقیقه اول تا آخر کار تیمی خوبی داشتیم. ما سخت تمرین کردیم و مارتین یول سفارش کرده بود که مقابل استوک کار تیمی را فراموش نکنیم، چرا که بازی مقابل این تیم آسان نیست اما فکر می کنم ما از عهده این کار برآمدیم".

اشکان در بازی مقابل استوک به عنوان بال راست فولام بازی کرد و مرتباً در کار دفاعی نیز شرکت می کرد. شوت جاناتان والترز از فاصله 12 یاردی در محوطه جریمه به دست ملی پوش ایرانی خورد" از بازی خودم راضی ام. البته کمی هم بدشانس بودم که توپ به دستم خورد و خیلی خوشحال شدم که ضربه پنالتی استوک گل نشد. شوارتزر عکس العمل فوق العاده ای مقابل ضربه پنالتی داشت و خیال من را راحت کرد! این را پس از بازی به مارک شوارتزر نیز کفتم. خوشحالم که این بازی را بردیم، چرا که برای تیم مهم بود".

فولام که در رده یازدهم جدول است، روز شنبه راهی شمال انگلیس می شود تا با ساندرلند روبرو شود. پیروزی در این بازی می تواند آنها را به رده دهم برساند. " بازی سختی مقابل ساندرلند خواهیم داشت، اما اگر مثل روز شنبه باشیم، فکر می کنم بتوانیم دست پر از ساندرلند برگردیم". این را اشکان می گوید که به پیروزی های آینده تیمش امیدوار است.
 

4141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =