مهدی تاج از آغاز فروش بلیت های اینترنتی بازی های ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت :« 500 بلیت بازی امروز تیم ملی را اینترنتی فروختیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر با حضور در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی گفت:« مرحله اول فروش اینترنتی بلیت های ورزشگاه آزادی با موفقیت انجام گرفت و 500 نفر از هواداران توانستند با خرید بلیت بازی ایران و لبنان به استادیوم بیایند. این طرح در لیگ آینده هم انجام خواهد شد. »

بلیت فروشی

او ادامه داد:« از ظرفیت طبقه اول ورزشگاه که 33 هزار نفر است در فاز اول ، 6 هزار صندلی دو طرف جایگاه برای بازی های پیش رو ، در مرحله پیش فروش بلیت های شان فرخته می شود و بعد این تعداد به کل طبقه اول می رسد. این طرح برای بلیت های طبقه دوم هم بزودی اجرایی می شود.»

بلیت فروشی

4141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    26 30
    در نبریز، شهر اولین ها، بلیط الکترونیکی (اینترنتی) خیلی وقته انجام شده.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    45 5
    عجب بلیط با کلاسی !!!!!!!!!!!! بد نبود بلیط تیم های اروپایی رو یه نیگا میردن بعد طرح میدادن واقعا متاسفم
  • محمد A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    جالبه این کار شما اصلا برنامه ریزی داشته یا نه چون الان برای بنده جای سئوال است وقتی ما می خواهی به استادیوم بیایم با دوستانمان می یاییم و می خواهیم پیش هم باشیم از آنجا که شما می فرمائید هر کس یک بلیط می تواند خریداری کند و از جایی این نمونه ی بلیط شما که شماره صندلی هم دارد پس میشه گفت این امکان نیست که ما در کنار هم باشیم پس به استادیوم آمدن برای ما لذتی ندارد و بیشتر برای شما پول مهم است شما می خواهید همه نفری 12000 به حساب بریزند و ما بقی مشکلات از آن مردم واقعا خسته نباشید
  • رضا A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    0 0
    لطفا بهم بگید ازکجا باید بلیط یا همون الکترونیکی رو بگیرم