کمپین های تبلیغاتی بخش قابل توجهی از هزینه های شرکت های بزرگ را به خود اختصاص می دهند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت های بزرگ برای این سهم بیشتری از بازار بدست بیاورند و یا اینکه حداقل جایگاهشان در بازار را از دست ندهند از تبلیغات بهره می برند و رقابت تبلیغاتی برندها به حدی افزایش یافته که بازار تبلیغات نیز به بازاری بزرگ تبدیل شده است. برای مثال 100 شرکتی که در سال 2013 بیشترین میزان تبلیغات را داشته اند در مجموع 109 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده اند. در بخش تصاویر می توانید 12 شرکتی را ببینید که در سال گذشته بیشترین پول را بابت تبلیغات در آمریکا پرداخت کرده اند.
3535
نظر شما