تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه 2 بر یک کلمبیا را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برزیل از ابتدای جام نتوانسته بود نظر هواداران خود را جلب كند. آن‌ها با انجام بازی‌های ضعیف، كاری كرده بودند كه حتی خیلی‌ها تصور می‌كردند كلمبیا می‌تواند میزبان جام جهانی را حذف كند. اما برزیلی‌ها در مسابقه با كلمبیا پیروز از زمین خارج شدند تا نشان دهند حتی اگر ضعیف هم شده باشند، می‌توانند رقبا را یكی پس از دیگری از سر راه كنار بزنند.

برزیل در مسابقه با كلمبیا خیلی زود به گل رسید. این تیم در دقیقه 7 توسط تیاگو سیلوا به گل رسید. با این گل، مسابقه در نیمه اول از هیجان افتاد و تا پایان 45 دقیقه بدون هیجان خاصی دنبال شد. تیم‌ها با همین یك گل به رختكن رفتند و در نیمه دوم هم برزیل بیشتر سعی می‌كرد نتیجه را حفظ كند. سرانجام در دقیقه 69 داوید لوئیز از روی ضربه ایستگاهی برزیل را به گل دوم رساند تا خیال این تیم كمی راحت‌تر شود. این گل یكی از گل‌های زیبای جام جهانی 2014 بود.

اما گل دوم برزیل، خیلی هم برای این تیم آسایش خیال را به همراه نداشت چراكه كلمبیا در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی به یك گل رسید و فاصله را به حداقل رساند. زننده این گل جیمز رودریگز بود. پس از این گل كلمبیا روحیه از دست رفته‌اش را به دست آورد و توانست بارها دروازه برزیل را تهدید كند. اما تهدید‌های كلمبیا نتوانست باعث فروپاشی دروازه برزیل شود و در نهایت مسابقه با همان نتیجه دو بر یك به پایان رسید.

این برد برزیل هم میلیمتری بود و شاید اگر یكی از توپ‌های كلمبیا در دقایق پایانی گل می‌شد، میزبان به مرحله بعدی نمی‌رسید. حالا برزیل در مرحله نیمه نهایی به مصاف آلمان خواهد رفت و مسابقه سختی مقابل این تیم خواهد داشت. حذف کلمبیا تیمی که یکی از زیباترین فوتبال های این جام را در زمین ارائه می کرد ، شاید بیشتر به دلیل قرعه بد این تیم و برخوردشان با میزبان بازی ها بود. تیمی که هر طور هست باید تا مراحل پایانی پیش بیاید چون حذف برزیلی ها به شدت به هیجان جام ضربه می زند. پکرمن برای این جام تیمی از کلمبیا ساخته بود که هیجان انگیز ترین بازی ها را به نمایش می گذاشتند. حالا با حذف کلمبیا فوتبالدوستان دلتنگ این تیم و رقص زیبای آرامئو بازیکن شماره 7 این تیم و همبازی هایش بعد از گل ها می شوند . آنها که سایت فیفا اسم شان را گذاشته بود : سلاطین رقص

43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    3 1
    مظلومانه؟