ابنا نوشت:

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بازدید از دو منطقه تازه آزادشده عراق ایثار نیروهای مردمی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش را ستود.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از دو منطقه «السعدیه» و «جلولاء» در استان دیاله که به تازگی از کنترل تروریست‌های تکفیری آزاد شده است بازدید کرد.

سید عمار حکیم در این سفر ضمن دیدار با نیروهای امنیتی و داواطلبان مبارز، ایثار آن‌ها در برابر داعش را ستود و ضمن هشدار درباره نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ کمیته‌های دفاع مردمی بر وحدت ملی در برابر افراطی‌گری تاکید کرد.

وی با هشدار درباره هدف قرار دادن گروه‌های دفاع مردمی و کم اهمیت تلقی کردن پیروزی‌ها و دستاوردهای آنان در جنگ با داعش ابراز امیدواری کرد تلاش‌ها برای آزاد سازی کامل دیاله ادامه یابد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق آزاد سازی مناطقی مانند السعدیه، جلولاء، بیجی، جرف الصخر و آمرلی را اقدامی تاریخی و بسیار مهم توصیف و بر نقش ملی و محوری نیروهای مردمی در این پیروزی‌ها تاکید کرد.

گفتنی است نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردیم هفته گذشته در عملیاتی گسترده دو منطقه السعدیه و جلولاء را از تروریست‌های داعش باز پس گرفتند.

تقریبا تمامی استان دیاله به جز مناطقی محدود در شمال از وجود تکفیری‌های داعش پاکسازی شده است.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =