دیوید بکام ستاره ای است از جنس "جرج بست".بازیکنی که به قول اوفارل ابر ستاره است و باید نازش را کشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیوید بکام؛شاید فوتبالش حتی برای خود انگلیسی هم خیلی ویژه نبود اما این آدم یک تفاوت ویژه با سایر فوتبالیست ها داشت.تفاوتی که او را تبدیل به یک برند اقتصادی کرد و هر زمان که بحث صنعت فوتبال به میان می  آید بی شک نام بکام در صدر آن فهرست قرار می گیرد.نامی که تا ابد هم نشانه هایش باقی خواهد ماند.

دیوید بکام فارغ از هیاهوی دنیا فوتبال که افتخارات زیادی را در آن به دست آورده است در دنیای دیگری تبدیل به چهره شده و 40 سال زندگی اش را تحت تاثیر قرار دارد.اتفاقات گوناگونی  که او را از هر جهت با دیگر فوتبالیست ها متمایز می کرد.مثل مدل خاص مو،خوانندگی،حضور در سینما،کلکسیون اتومبیل های گرانقیمت و ....

شاید در این راه ازدواج او با یکی از خواننده های معروف هم بی تاثیر نبوده است.ازدواج با ویکتوریا آدامز.ماجرای آشنایی این دو البته خیلی جالب است.در یک بازی رسمی تیم منچستردر لیگ برتر،گروهی برای اجرا به ورزشگاه «اولد ترا فورد» دعوت شدند تا قطعاتی را اجرا کنند.آنها پس از برنامه سری به رختکن تیم شیاطین سرخ می زنند و از  آن موقع ویکتوریا و دیوید به هم علاقه‌مند می شوند. آنها سال ۱۹۹۸ خود را زن شوهر اعلام کردند و از آن سال در کنار هم زندکی می کنند.

بکام یکی از آن دسته بازیکنانی است شبیه به جرج بست.همان بازیکنی که فرانک اوفارل سرمربی سابق تیم ملی ایران آن زمان که از منچستر به تهران آمده بود گفت:«وقتی با جرج بست کار می کنی او فقط یک فوتبالیست نیست،بلکه اعجوبه است.باید هم نازش را بخری چون یک ابر ستاره است.»دقیقه مثل بکام.ستاره ای که در کنار فوتبال مدیریتش کردند برای کارهای اقتصادی.برای ستاره شدن در صنعت فوتبال و تبدیل شدن به برندی به نام دیوید بکام.

251 41

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی GB ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    42 76
    ولی صداش اصلا جالب نیست...بر خلاف تیپ و ظاهرش وقتی شروع میکنه به حرف زدن تمام اون تصوری که از قبل ازش داشتی به باد میره
    • سام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال.... دوست داشتنی و جنتلمن یه کلیپی دیدم ازش 3 توپ رو با فاصله 300 متری میندازه تو سطل اشغال
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    هیچ وقت ازش خوشم نیومد