مراسم رونمایی از فیلم «مزارشریف» با اجرای کامران ملکی یکشنبه شب اول شهریورماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن برزیده کارگردان این فیلم در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: از همه عوامل و کسانی که من را در ساخت این فیلم یاری و همراهی کردند تشکر می کنم . در این روزها اسم سهیل جهان بیگلری که در زمان ساخت فیلم مسئولیت داشت و به ما بسیار کمک کرد گاهی فراموش می شود و من اینجا بر خود واجب می دانم که از وی تشکر کنم.

در این مراسم محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی سوره، منوچهر شاهسواری تهیه کننده، حسن برزیده کارگردان، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان و سایر عوامل فیلم مزارشریف به روی سن آمدند و از خانواده های شهدای حادثه مزارشریف با اهداء لوح تقدیر و تاج گل تجلیل کردند.

فیلم «مزارشریف» داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد. مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد.

5858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =