کریستیانو رونالدو با 2 گلی که برابر مالمو به ثمر رساند، 501 گله شد. او همچنین با 323 گل بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید هم لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ چهار شنبه شب در بازی با مالمو سوئد، 2 گل زد، 501 گله شد و بهترین گلزن تاریخ رئال لقب گرفت. این اتفاقی بود که فلورنتینو پرز، همکارانش، بازیکنان رئال و همه و همه را مجبور کرد تا مراسمی برای تقدیر از فوق ستاره پرتغالی برگزار کنند. این مراسم دقایقی پیش به پایان رسید که در آن یک کفش طلا به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به کریستیانو رونالدو اهدا شد.

فلورنتینو پرز در این مراسم برای مهاجم پرتغالی رئال مادرید سنگ تمام گذاشت و حسابی از او تمجید کرد. پرز در بخشی از صحبت های خود گفت : « ما به

 عنوان پر افتخار ترین باشگاه جهان چیز های بسیار ارزشمندی بدست آورده ایم. برای این دستاورد ها باید تشکر کنم از غولی به نام کریستیانو رونالدو. او بهترین گلزن ما و بهترین بازکن دنیاست. همه هواداران از ته قلب کریس را دوست دارند و مطمئنا ارزش بالای او را برای باشگاه رئال مادرید می دانند.

همچنین خود رونالدو نیز درباره این مراسم و این رکوردی که شکانده است، گفت : « وقتی اسمت به عنوان اسطوره ی باشگاهی می آید که 10 قهرمانی اروپا را دارد، نمی توانی حس خود را توصیف کنی. روزی که برای بار اول پیراهن رئال را پوشیدم، هیچ وقت فکر نمی کردم روزی اسطوره این باشگاه شوم. حالا که به اینجا رسیده ام و توانسته ام بهترین گلزن تاریخ باشگاه در تمام ادوار باشم، از همه تشکر می کنم. و در آخر اینکه « Hala Madrid » ( زنده باد مادرید )

جالب است، این مراسم در حالی برگزار شد که بین باشگاه رئال مادرید و نهاد های مختلفی اختلاف نظری درباره تعداد گل های رونالدو وجود دارد. باشگاه رئال اعتقاد دارد که رونالدو اکنون 323 گله است و به همین خاطر این مراسم بزرگ را هم برگزار کرده است. اما برای مثال یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا یکی از گل های رونالدو را به اسم مدافعی نوشتند که توپ به پایش برخورد کرده است.

اما نکته مهم این است که وقتی رونالدو 322 یا به عبارتی 323 گل زده است پس برایش چندان مشکل نیست که یک گل دیگر هم بزند و شک و شبهه ها را از بین ببرد.

41257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    14 1
    برای منچستر متاسفم که همچین بازیکنی از دست داد.کریس از قبل توانمند بود