گاهی اوقات هنگام دیدن یک فیلم اکشن و پرهیجان دوست دارید جلوه‌های صوتی را به‌طور کامل گوش کنید اما به دلیل سروصدا در اطراف به ایدئال خود نمی‌رسید.

به گزارش خبرآنلاین، کودکان پرسروصدا، نزاع در ساختمان، صداهای ناهنجار اتومبیل و ... می‌تواند روی کیفیت شنیدن تأثیر بگذارد و به همین خاطر استارتاپ Ekko Audio  با ساخت هدفون بی‌سیم Hub مشکل را به‌طور کامل حل کرده است.

سیستم صوتی هاب به‌صورت 4 کاربره (مدل 2 کاربره و تک کاربره نیز موجود است) تعریف‌شده که هم‌زمان 4 نفر می‌تواند با برداشتن دانگل بی‌سیم از روی داک استیشن اصلی و اتصال هدفون به آن، به صدای موردنظر بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان برسد.

به دانگل موردنظر نه‌تنها می‌توانید هدفون بزنید، بلکه اسپیکرخور نیز هستند و فرض کنید داخل اتاق دیگر می‌توانید به صدای تلویزیونی که در نشیمن است از طریق اسپیکر جدا یا هدفون گوش کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، شارژ بی‌سیم، کیفیت صدای 24 بیتی، عمر باتری 4.5 ساعته، استفاده تا شعاع 30 متری به‌صورت بی‌سیم، استریم صوتی بااتصال به پی سی یا موبایل، تأخیر بسیار پایین، کنترل از طریق اپلیکیشن مخصوص روی موبایل، تنظیم دستی اکولایزر، ایجاد محدودیت در ولوم صدا و کنترل کودکان است که آن را کم‌نظیر ساخته است.

هاب 4 کاربره به قیمت 229 دلار از مارس 2017 به فروش خواهد رسید.

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =