وزیر ارشاد دولت اصلاحات سال‌هاست به عنوان یکی از اعضای شورای شهر تهران به مسائل شهری، ‌اجتماعی و فرهنگی پایتخت رسیدگی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روزنامه خبرورزشی، احمد مسجدجامعی جمعه‌ها را به تهران‌گردی اختصاص داده و هر جمعه را در نقطه‌ای از پایتخت می‌گذراند. روز خبرنگار هفته قبل بود و به همین دلیل مسجدجامعی دیروز را به رسانه‌ها اختصاص داد و در چند رسانه حضور یافت که یکی از این رسانه‌ها مؤسسه خبر بود. عضو قدیمی شورای شهر و هیأت همراه او متشکل از عکاسان و خبرنگاران حوزه شهری در بدو ورود به مؤسسه خبر مورد استقبال سیدهادی فیاضی، مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی، قرار گرفتند و در ادامه با فعالیت‌های مؤسسه خبر آشنا شدند.

مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی به تشریح فعالیت‌های رسانه‌ای مؤسسه خبر پرداخت و رسانه‌های زیرمجموعه این مؤسسه را فهرست‌وار معرفی کرد. احمد مسجدجامعی هم از حسین واحدی‌پور، مؤسس روزنامه خبرورزشی، به عنوان روزنامه‌نگاری پیشرو نام برد و گفت: این روزنامه‌نگار باتجربه همیشه دنبال نوآوری بوده و حقیقتش می‌دانستم موفق می‌شود اما توقع نداشتم تا این حد کارهایش را گسترش بدهد که موزه مطبوعات و تور چاپ روزنامه راه بیندازد. مسجدجامعی برای مدیران، نویسندگان و کارکنان روزنامه خبرورزشی آرزوی موفقیت کرد. در ادامه فیاضی، مدیرمسئول خبرورزشی اظهار داشت: مؤسسه خبر، مجموعه‌ای از اولین‌ها و برترین‌های رسانه‌ای ایران است.

وزیر اسبق ارشاد دقایقی در تحریریه روزنامه با نویسندگان خبرورزشی گپ و گفت داشت. درباره المپیک صحبت کرد، از شانس‌های کسب مدال در ریو گفت و با دیدن قاب عکس و پوسترهای نصب شده از ناصر حجازی در یک گوشه تحریریه به عکس‌ها نزدیک شد و لحظاتی آن‌ها را تماشا کرد و شعر مورد علاقه اسطوره آبی «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی/ ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی‌گردم»‌ را زمزمه کرد.
مسجدجامعی به نیکی از ناصر حجازی یاد کرد و با اشاره به خصوصیات اخلاقی‌اش گفت: منزل پدری آقای حجازی در خیابان امیریه بود و پدرشان یک بنگاه معاملات ملکی داشتند. ایشان یک تهرانی اصیل بودند که در بُعد ورزشی و فوتبال برای کشورمان افتخارآفرینی کردند. به عنوان یک هموطن برای‌شان همواره احترام قائل بوده‌ام.

از عضو شورای شهر درباره کمبود فضای ورزشی در پایتخت سؤال کردیم و از اینکه زمین‌های خاکی فوتبال به برج‌های مسکونی و تجاری تبدیل شده‌اند که او گفت: متأسفانه درست است، زمین‌های خاکی به مجتمع تبدیل شده‌اند و رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی و دقت این اتفاقات را بازتاب بدهند. درباره فضای ورزشی هم مدیریت سازمان ورزش فعالیت داشته و مشغول پیگیری برای تقویت شرایط است. یکی از اقدامات خوب صورت گرفته، تأمین و تقسیم اعتبار برای ورزش بانوان بوده و گزارش عملکرد گرفته می‌شود، به ورزش‌های عمومی توجه ویژه شده و این توجه وجود دارد. فضاهای شهری، فضاهای سبز و پارک‌ها نیز مورد توجه شورای شهر و شهرداری قرار دارند تا شرایط مطلوب را برای میزبانی و خدمات‌رسانی به همشهریان محترم داشته باشند.
به مسجدجامعی گفتیم در خیلی استان‌ها شهرداری‌ها تیمداری می‌کنند یا حداقل از تیم استان خود حمایت‌های مالی چشمگیری به عمل می‌آورند، آیا شهرداری تهران از دو تیم محبوب پایتخت حمایتی می‌کند؟ او در پاسخ گفت: شهرداری سال‌هاست به شیوه‌های مختلف از این دو تیم حمایت می‌کند، از واگذاری دو ورزشگاه به دو باشگاه گرفته تا سرمایه‌گذاری در مسابقات و به صورت کلی حامی ورزش و تیم‌های پایتخت بوده است.
عضو شورای شهر با اشاره به حمایت ورزشی‌های حاضر در شورای شهر گفت: در ترکیب شورا هم چهره ورزشی حضور دارد، هم دوستدار ورزش و خوشبختانه اعضا به بحث ورزش علاقه و توجه دارند و از هیچ کوششی برای حمایت از ورزش دریغ نمی‌کنند.

41503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =